تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجاهدت و فداکاری 2 ساله کادر درمان در تاریخ کشور بی‌سابقه است

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که به همراه جمعی از معاونین این وزارتخانه به منظور قدردانی از خدمات و تلاش‌های سپاه و بسیج در امر واکسیناسیون در محل ستاد فرماندهی کل سپاه حضور یافتند، با بیان اینکه کرونا به‌رغم تمامی مشکلات و مصیبت‌هایی که ایجاد کرد، موجب همدلی و احساس ملی قوی در مردم شد، گفت: برای فائق آمدن بر این ویروس منحوس پیوند عمیق‌تری بین کادر درمان و مردم ایجاد شد و زیباترین حس فداکاری‌ها به وجود آمد و شخصیت‌سازی جدید و زیبایی از جامعه، توسط پرستاران 

شکل گرفت.

به گزارش فارس، وی با تاکید بر اینکه در بسیج ظرفیت‌ها علیه ویروس منحوس کرونا اخوت و همدلی بین سپاه و بسیج، کادر درمان و مردم بیش از پیش خود را نشان داد، ابراز داشت: این روابط اگرچه اندک‌اندک شکل گرفت، اما  نگرش جامعه نسبت به کادر درمان و خادمان مردم در سپاه واقعی‌تر شد. افراد به هم نزدیک‌تر شدند و پیوندهای عمیقی که در همکاری سپاه و کادر درمان شکل گرفت دوباره این مفاهیم را زنده کرد.

سرلشکر سلامی تلاش‌های صورت گرفته چند ماه اخیر درخصوص واکسیناسیون هموطنان را بسیار مهم و ارزشمند برشمرد و بیان داشت: اگرچه تهیه واکسن بسیار مهم بود، اما تزریق این حجم وسیع بسیار ارزشمند است. با این اقدامات اعتبار ایران اسلامی در حوزه پزشکی بسیار بالا رفت و این اعتبار، اعتبار ملت ایران را نیز بیش از پیش ارتقا بخشید.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه بخش بهداشت و درمان در شرایط کرونا بسیار مظلوم بود و تا آنجا که می‌توان باید زحمات و خدمات مجاهدانه آنان انعکاس یابد، افزود: کادر پزشکی و سلامت در این مدت بسیار فداکاری انجام دادند، دقیقا مانند دوران دفاع مقدس که حتی می‌شود گفت بسیار فداکارانه‌تر از آن زمان بود زیرا در هر لحظه و همه جا در خط مقدم بودند و این مجاهدت و فداکاری دو ساله کادر درمان در تاریخ کشور بی‌سابقه است.

وی همچنین با بیان اینکه ما از مقام معظم رهبری دستور داریم تا انتهای کار در صحنه باشیم، گفت: وزارت بهداشت باید با تمرکز بر واکسن‌های داخلی، از پتانسیل تولیدات دانشمندان خودمان استفاده کند؛ سپاه هم برنامه‌های بسیار خوبی در این حوزه دارد. امیدواریم که ما هم بتوانیم در این حوزه نقش‌آفرینی کنیم. زیرساخت‌های تولید را هم فراهم کرده‌ایم و منتظر صدور مجوز هستیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجاهدت و فداکاری 2 ساله کادر درمان در تاریخ کشور بی‌سابقه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..