تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکید رئیس کمیسیون اروپا بر اجباری شدن واکسن کرونا

در نشست خبری عنوان کرد

اورسولا وُن در لاین با تاکید بر این که سویه جدید اومیکرون نگران کننده است، اجباری کردن واکسن کرونا را عاقلانه عنوان کرد.

تاکید رئیس کمیسیون اروپا بر اجباری شدن واکسن کرونابه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از خبرگزاری فرانسه از بروکسل، اورسولا وُن در لاین رئیس کمیسیون اروپا روز چهارشنبه گفت، اتحادیه اروپا باید از همین حالا در خصوص واکسیناسیون اجباری ضد کرونا به بحث و گفتگو بپردازد.

رئیس کمیسیون اروپا با بیان این که این اتحادیه، از همین حالا باید در خصوص واکسیناسیون اجباری به بحث و گفتگو بپردازد، چنین مسئولیتی را متوجه کشور‌های عضو این اتحادیه دانست.

اورسولا وُن در لاین با تاکید بر این که سویه جدید اومیکرون نگران کننده است، اجباری کردن واکسن کرونا را عاقلانه عنوان کرد.

وی در نشست خبری، با اشاره به این که آژانس دارویی اتحادیه اروپا روز چهارشنبه واکسیناسیون افراد ۵ تا ۱۱ سال را توصیه کرد، گفت نسخه واکسن ضد کرونای فایزر-بیون‌تک که برای کودکان ساخته شده است، از ۱۳ دسامبر در دسترس خواهد بود.

مرکز اروپایی پیشگیری و کنترل بیماری‌ها در بیانیه‌ای اعلام کرد، کودکانی که بدون عامل خطر شناخته شده‌ای در زمینه کرونا هستند، مستعد ابتلا به اشکال شدیدی از این ویروس و بستری شدن در بیمارسان هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکید رئیس کمیسیون اروپا بر اجباری شدن واکسن کرونا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..