تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری به مناسبت سالگرد تاسیس مهرانه

ساعت: 15:34 منتشر شده در مورخ: 1400/09/10 شناسه خبر: 1788867

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان زنجان گفت: همایش دوچرخه سواری به مناسبت سالگرد تاسیس مهرانه در تاریخ 26 آذر برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد عصفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به شانزدهمین سالگرد تاسیس انجمن خیریه مهرانه، اظهار کرد: همایش دوچرخه سواری مهرانه روز جمعه 26 آذر ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش ساعت 9 بعد از ورزش صبحگاهی مهرانه شروع می‌شود، ابراز کرد: در این همایش دوچرخه سواران از پارک ملت تا کلینیک انجمن خیریه مهرانه رکاب خواهند‌ زد.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان زنجان با بیان اینکه هیچ گونه محدودیتی برای شرکت در این همایش دوچرخه سواری وجود ندارد و عموم مردم در این همایش می توانند شرکت کنند، ادامه داد: انجمن خیریه مهرانه به مناسبت شانزدهمین سالگرد تاسیس این انجمن خیریه به قید قرعه به 16 نفر جایزه می‌دهد.

وی بیان کرد: دوچرخه سواران زنجانی در مرحله دوم لیگ کوهستانی دوچرخه سواری به میزبانی شیراز از 16 آذر تا 19 آذر شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری به مناسبت سالگرد تاسیس مهرانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..