تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کردستان به نماد وحدت و همدلی تبدیل شود

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان در همایش طلاب و روحانیون، نخبگان حوزه و دانشگاه و بانوان فرهیخته استان کردستان که با حضور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، در سنندج برگزار شد، خاطرنشان کرد: مردم پرتلاش، آگاه و ولایت مدار، در راس همه ظرفیت‌های استان قرار دارند.

زارعی کوشا افزود: در بدو قبول مسؤلیت، افق را اینگونه برای خود ترسیم کردیم که کردستان به نماد همدلی و‌ وحدت تبدیل شود و این امر با وجود تک تک علما که در جای جای استان در خدمت تبلیغ دین هستند، میسر است.

او با اشاره به برنامه‌های دولت و تاکیدات رییس جمهور، افزود: ان‌شاالله بتوانیم در شأن استان و متناسب با جایگاه بلند مردم استان خدمت کنیم.

استاندار کردستان در پایان سخنان خود اظهار داشت: از علمای استان استمداد دارم از خادمان ملت در استان حمایت و دستگیری کنند ان شاالله ما هم بتوانیم به این مردم شریف خدمت کنیم.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب روز چهارشنبه برای سفری سه روزه به کردستان آمده است. در این سفر دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با طلاب، روحانیون و شخصیت‌های برجسته کردستان دیدار خواهد کرد.

غباروبی گلزار شهدا، بازدید از دانشگاه مذاهب اسلامی و نشست با مسوولان و دانشجویان، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، دیدار با خانواده شهید ماموستا برهان عالی و سیدصلاح‌الدین حسامی و دیدار و گفتگو با فرهیختگان علمی، فرهنگی، آموزشی و مدیران کل از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این سفر بوده است.

همایش طلاب، روحانیون و نخبگان حوزوی و دانشگاهی و بانوان فرهیخته از برنامه‌های اولین روز سفر او به کردستان است.

برنامه روز دوم سفر حجت‌الاسلام حمید شهریاری به کردستان، دیدار با خانواده شهید ماموستا شیخ‌الاسلام، شرکت در شورای فرهنگی شهرستان سقز و بانه، دیدار با ماموستا خدایی امام جمعه بانه، تجلیل از خانواده شهدا و حضور در برنامه زنده سیمای استان کردستان است.

دیدار با خانواده ماموستایان مرحوم مصطفی مصطفوی، سیدحسام‌الدین مجتهدی و سیدمحمد حسینی، حضور در نماز جمعه سنندج و سخنرانی قبل از خطبه، بازدید از کتابخانه امام خامنه‌ای، نشست خبری با اصحاب رسانه، نشست با فرماندار و طلاب و روحانیون کامیاران، بازدید از مدرسه علوم دینی امام باقر(ع) و دیدار با طلاب و مدرسان از برنامه‌های اجرایی در سومین روز سفر دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کردستان به نماد وحدت و همدلی تبدیل شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..