تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات ومحتویات داخل خودرو در سنندج

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سرهنگ مهدی میلادی جانشین پلیس آگاهی استان کردستان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در ارتباط با قطعات ومحتویات داخل خودرو در شهرستان سنندج، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

میلادی با بیان اینکه کارآگاهان پس از اطمینان از صحت موضوع با تعقیب سرنخ‌ها موفق به شناسایی سارق شدند، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بکارگیری شگرد‌های پلیسی، یک نفرسارق را درعملیات غافلگیرانه دستگیرنمودندکه در تحقیقات به ۱۱ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.

او در خاتمه با اشاره به ارزش ریالی سرقت‌های کشف شده که بالغ بریکصد میلیون ریال برآوردشده است، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی وسپس روانه زندان شدند.

سرهنگ میلادی، در پایان ازهمشهریان خواست که خودرو‌های خودرا در پارکینگ‌های عمومی پارک نمایند.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات ومحتویات داخل خودرو در سنندج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..