تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبیین دستاوردهای علمی مانع از مهاجرت دانشجویان به خارج از کشور می‌شود

ساعت: 11:12 منتشر شده در مورخ: 1400/09/10 شناسه خبر: 1788767

معاون بسیج اساتید کشور با بیان اینکه تبیین دستاوردهای علمی مانع از مهاجرت دانشجویان به خارج از کشور می‌شود، گفت: کاربردی شدن پایان‌نامه‌های دانشجویی موجب پیشرفت کشور و رفاه مردم می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیامرث جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه اساس کار بسیج این است که در جهت پیشرفت کشور تمام تلاش خود را انجام دهد، اظهار کرد: بسیج به دنبال این است که به کار‌هایی روی زمین مانده انقلاب ورود کند و آن کارها را انجام دهد.

وی با اشاره به نیاز های علمی و پژوهشی قوای سه گانه، ابراز کرد: ما اعلام کرده ایم با این ظرفیت عظیمی که در بسیج اساتید است نیاز های پژوهشی قوای سه گانه، مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای عالی انقلاب فرهنگی را تامین کنیم.

معاون فرهنگی بسیج اساتید کشور با بیان اینکه ما تمامی اساتیدمان را برای رفع نیاز های کشور بسیج کرده ایم، تصریح کرد: به دنبال این هستیم که نیاز های کشور به کمک توان علمی اساتید انقلابی حل شود.

وی بیان کرد: با توجه به تمامی فشار هایی که دشمنان عزت، سربلندی و استقلال این کشور از اول انقلاب تا به امروز به کشور روا داشته اند؛ از جنگ کلاسیک تا جنگ های گروهکی، تهاجم فرهنگی و تحریم ها اما با اخلاصی که نیرو های انقلاب داشته اند و با زحمات شبانه روزی که انجام داده اند، بنا به آمار خود غربی ها مانند بانک جهانی، مرکز بین‌المللی ایران توانسته در بین 255 کشور در جهان به رتبه های بالایی از نظر پیشرفت نائل شود.

جهانگیری با بیان اینکه کشور ایران در خیلی از رشته ها در جهان به رتبه های تک رقمی دست یافته است، عنوان کرد: این خیلی مهم است که کشور جهان سومی با این همه از فشار‌ها بتواند به این جایگاه برسد.

وی با بیان اینکه در آمار اقتصادی مانند جی دی پی ، تولید ناخالص ملی به رتبه 16 یا 17 جهان نائل شده است، ادامه داد: این بسیار مهم است کشور با این حجم از تحریم ها و فشار ها در مدت کوتاهی توانسته این همه پیشرفت داشته باشد.

معاون فرهنگی بسیج استاید کشور خاطر نشان کرد: تبیین این دستاورد ها و پیشرفت ها توسط اساتید متدین در جامعه دانشگاهی باعث امید آفرینی در جوانان می‌شود و همه جوانان و همه اعتماد به نفس ملی شان بالا می رود و همه می‌خواهند در این پیشرفت مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه این امید آفرینی باعث می شود که اگر دانشجویان به درس بی‌علاقه هستند با قدرت به درس خواندن ادامه دهند، ابراز کرد: این اقدام باعث می شود دانشجویان در عزت و پیشرفتی که در کشور حاصل شده است مشارکت داشته باشند.

جهانگیری با بیان اینکه گفتن این دستاورها و پیشرفت‌ها توسط اساتید به دانشجویان و جامعه دانشگاهی باعث پیشرفت علم و ترغیب جوانان برای به دست آوردن درجات علمی می‌شود، افزود: تبیین این دستاورد ها باعث کاهش مهاجرت دانشجویان به خارج از کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیج اساتید به دنبال این است که تمامی مقالات اساتید، پایان نامه‌های دانشجویی کاربردی و در جهت رفع نیاز های کشور باشد، ابراز کرد: بسیج اساتید این رویکرد را تبلیغ می کند چرا که این کار باعث کاهش مشکلات مردم و آسودگی و رفاه را برای مردم به دنبال دارد و بسترهای تعالی و پیشرفت را فراهم می کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبیین دستاوردهای علمی مانع از مهاجرت دانشجویان به خارج از کشور می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..