تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای بی‌ اساس رسانه ترک درباره جزایر سه‌ گانه

ادعای بی‌ اساس رسانه ترک درباره جزایر سه‌ گانه وبسایت سازمان رادیو و تلویزیون دولتی ترکیه در گزارشی در سالروز ورود نیرو‌های نظامی ایران به جزایر بوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک، این جزایر را متعلق به امارات دانست 11 بین الملل 1400/09/10 وبسایت سازمان رادیو و تلویزیون دولتی ترکیه جزایر بوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک، این جزایر را متعلق به امارات دانست

وبسایت عربی سازمان رادیو و تلویزیون دولتی ترکیه (تی آر تی) در گزارشی به ادعای امارات متحده عربی در خصوص جزایر بوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک پرداخت و مدعی شد که ایران در ۵۰ سال پیش این جزایر را متعلق به امارات بود به کنترل خود در آورده است.

در تیتر این گزارش آمده است: «ابوموسی و تنب کوچک و تنب بزرگ..جزایر اماراتی که ایران ۵۰ سال پیش بر آن‌ها مسلط شد.»

تی آرتی همچنین بارها در این گزارش از لفظ جعلی «خ.ل.ی.ج ع.ر.ب.ی» استفاده کرده و مدعی شده است که چون پس از خروج انگلیس از خلیج فارس، هیچ قدرت نظامی بزرگی در این منطقه وجود نداشت، ایران از فرصت استفاده کرده و سه جزیره را به کنترل خود در آورد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای بی‌ اساس رسانه ترک درباره جزایر سه‌ گانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..