تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیمار: مسی شایسته کسب توپ طلا است

کد خبر: ۴۳۷۷۰۶

۱۹۵  بازدید

نیمار، مهاجم بارسلونا مدعی شد که لیونل مسی، ستاره تیمش شایسته کسب توپ طلا خواهد بود.

ورزش سه: رونالدو با کسب قهرمانی چمپیونزلیگ و یورو 2016، مدعی اصلی کسب توپ طلا سال جاری است. در کنار او مسی که قهرمان لالیگا و نایب قهرمان کوپا آمه‌ریکا شده به عنوان یکی از مدعیان شناخته می‌شود. حال نیمار مدعی شد که این مسی است که شایسته کسب این عنوان است.

او گفت:" نمی‌دانم چه کسی برنده این عنوان خواهد شد ولی برای من تنها یک بهترین وجود دارد و آن مسی است. رونالدو بازیکن فوق العاده ای است، یک بازیکن کلاس جهانی و سالهاست که می‌درخشد و برایش احترام قائلم. ولی به نظر من این مسی است که شایسته دریافت این عنوان است.

در فصل 17-2016، مسی 20 گل به ثمر رسانده که 9 گل آن در لالیگا و 10 گل در چمپیونزلیگ بوده است. رونالدو با 10 گل در لالیگا بهترین گلزن این رقابت هاست ولی در چمپیونزلیگ تنها 2 گل به ثمر رسانده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیمار: مسی شایسته کسب توپ طلا است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..