تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایجاد انگیزه در دانشجویان استعدادهای آنان را شکوفا می کند

رئیس دانشگاه علمی - کاربردی شهید رستمی نیروی زمینی ارتش گفت: تربیت نیروی خلاق از اهداف این دانشگاه در شیراز است.

دکتر حسین محمدی در جمع دانشجویان این دانشگاه اظهار داشت : دانشگاه نزاجا در شیراز تلاش دارد تا روحیه خلاقیت‌گرایی را در میان دانشجویان ایجاد کند.
به گزارش خبرنگار "شمانیوز "از شیراز، وی بیان کرد : امروزه نقش نیروی انسانی در توسعه جوامع نقشی انکارناپذیر است و توسعه بیش از اینکه مرهون منابع مالی باشد در گرو استفاده درست از سرمایه‌های انسانی، فرهنگی و اجتماعی است.
محمدی با بیان اینکه سرمایه‌های اصلی نظام اسلامی دانشجویان و فرهیختگان هستند گفت: در این میان جوانان و دانشجویان امیدوار، توانمند و مسئولیت‌پذیر نقش بیشتری دارند و باید بیشتر از این سرمایه استفاده شود.
او تربیت نیروی خلاق را از اهداف دانشگاه نزاجا در شیراز معرفی کرد و اظهار داشت :در هر سازمان و ارگانی سرمایه‌گذاری برای خلاق‌تر شدن کارکنان از راه‌های دستیابی به نوآوری است و دانشگاه نزاجا در شیراز تلاش دارد تا روحیه خلاقیت‌گرایی را در میان دانشجویان ایجاد کند.
وی افزود : یک سازمان اثربخش و یادگیرنده باید به کارکنان خود به‌عنوان ارزشمندترین دارایی سازمان توجه ویژه‌ای داشته باشد به طوری که رضایت کارکنان از کار در سازمان افزایش یابد و تمام سعی و تلاش آنها تحقق اهداف سازمان باشد.
رییس دانشگاه علمی کاربردی شهید رستمی بیان کرد: برای رسیدن به این مهم تفکر سیستمی، بصیرت مشترک، یادگیری گروهی، فرهنگ سازمانی عقلایی، استراتژی صحیح، تلفیق اهداف فردی وسازمانی نقش بنیادین و اصلی را ایفا می‌کند.
وی با بیان اینکه دانشجویان دارای استعدادهای درخشانی هستند، گفت: ایجاد انگیزه در دانشجویان سبب شکوفایی استعدادهای آنان می‌شود و اجرای طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه دانشجویان در محیط‌های واقعی صنعتی، اقتصادی و فرهنگی می‌تواند از عوامل ایجاد انگیزه باشد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایجاد انگیزه در دانشجویان استعدادهای آنان را شکوفا می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..