تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری 28 پیش اجلاس نماز در البرز

خسرو ساکی روز پنجشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: آموزش و پرورش البرز مسئول کمیته فرهنگی بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز را بر عهده داشت که در این راستا 18 محور کاری-اجرایی را دردستورکاری خود قرار داد.
وی اظهار کرد: کمیته فرهنگی در حقیقت پل ارتباطی مردم و گروه های فعال مردمی با اجلاس نماز است که مهمترین وظیفه این کمیته در بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز ترویج این فریضه دینی در بین خانواده ها ست.
وی در ادامه به اجرای طرح های انجام شده در کمیته فرهنگی ویژه اجلاس سراسری نماز پرداخت و یادآور شد: برنامه های فرهنگی ، آموزشی و ترویجی، پژوهش های ملی ، همایش ها و نشست های نماز به ویژه در مدارس ، دانشگاه ها و مساجد را از دیگر اقدامات انجام شده از سوی کمیته فرهنگی ذکر کرد.
مدیر کل آموزش و پرورش البرز از طراحی مسابقات فرهنگی استانی یا منطقه ای از قبیل مسابقات عمومی کتابخوانی، عکس ، نقاشی، خوشنویسی، وبلاگ نویسی و ... به عنوان دیگر اقدامات انجام شده کمیته فرهنگی اجلاس سراسری نماز ذکر کرد.
ساکی، شرکت 10 هزار نفر از معلمان در پیش اجلاس نماز ، برگزاری 150 نشست پیش اجلاس دانش آموزی در سطح مدارس متوسطه ، شرکت 60 هزار نفر از دانش آموزان در دوره های آموزشی تخصصی نماز را از دیگر اقدامات انجام شده کمیته فرهنگی اجلاس سراسری نماز در البرز برشمرد.
وی در ادامه به برگزاری جشن عبادت ویژه دانش آموزان پسر پایه هشتم و دختر پایه سوم ابتدایی در قالب برنامه های کمیته فرهنگی اشاره و افزود: برای 1000 دانش آموز دختر پایه سوم ابتدایی در مصلی نماز جمعه کرج جشن عبادت گرفته شد.
به گفته وی، برای دو هزار آموزگار سوم ابتدایی ، مربیان و معاونان پرورشی مدارس ابتدایی نیز دوره آموزشی نماز، کاهش آسیب های اجتماعی و طرح مبین نماز ویژه مدیران و معاونان پرورشی مدارس برگزار شد.
مدیر کل آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش تولید نماهنگ نماز، برگزاری همایش کوثر با هدف تقدیر از فعالان نماز و مسابقات انشاء نماز با موضوع نقش نماز و کاهش آسیب های اجتماعی در همه مدارس استان و مشارکت در برگزاری نمایشگاه نماز را از دیگر برنامه های اجرا شده در قالب کمیته فرهنگی اجلاس سراسری نماز عنوان کرد.
البرز 430 هزار دانش آموز و 40 هزار معلم دارد.
2819/ 6155 خبرنگار: مهین مالمیر انتشار دهنده: محمد عزیزپور

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری 28 پیش اجلاس نماز در البرز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..