تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوشش تحصیلی دانش آموزان از برنامه‌های اولویت دار آموزش و پرورش است

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، رشید قربانیمدیرکل آموزش و پرورش کردستان در گردهمایی یک روزه معاونین آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان که در سالن جلسات باشگاه فرهنگیان برگزار شد؛ از تلاش‌ها و زحمات مدبرانه و دلسوزانه دست اندرکاران حوزه آموزش متوسطه استان و شهرستان‌ها و مناطق در طول ایام کرونا و کسب موفقیت‌های ارزشمند در رقابت‌های علمی کشوری تقدیر و تشکر کرد.

او در ادامه به بیان مسائلی در خصوص اهمیت آموزش در دوره متوسطه پرداخت و بر تقویت خرد و دانایی دانش آموزان جهت حل مسائل پیچیده زندگی تاکید کرد.

قربانی پوشش تحصیلی دانش آموزان در دوره‌های مختلف تحصیلی به ویژه در دوره متوسطه را یکی از مهم‌ترین مسائل حال حاضر آموزش و پرورش استان دانست و بر پوشش حداکثری دانش آموزان در سال تحصیلی جاری تاکید کرد.

او تربیت صحیح دانش آموزان را بسیار مهم دانست و بر اشاعه آموزه‌های دینی و قرآن و نماز به عنوان عوامل اصلی تربیت شهروندان دیندار و دارای هویت اسلامی در مدارس تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از المپیاد‌های علمی، مسابقات، کنکور و جشنواره‌ها به عنوان پیشران‌های تعلیم و تربیت و یکی از عوامل انگیزشی نام برد و اظهارداشت: برای کسب موفقیت‌های روز افزون توجه جدی به این مقوله‌ها مورد تاکید است.

قربانی کسب نتایج درخشان توسط دانش آموزان استان در المپیاد‌ها و مسابقات علمی را بسیار ارزشمند دانست و گفت: دیدگاه وزارت آموزش و پرورش و جامعه نسبت به آموزش و پرورش در استان کردستان بیش از پیش مثبت شده و همین امر موجب ارتقای شاخص‌های اصلی و از طرفی حمایت‌های ستادی و برون سازمانی شده است.

او از معاونین آموزش متوسطه ادارت آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق خواست با تلاش‌های موثر و ارزشمند در مسیر ارتقای پوشش تحصیلی، میانگین نمرات، قبولی در کنکور سراسری و. گام بردارند و بتوانند در این ایام خدمتی خود با خاطراتی به یادماندنی و وجدانی آسوده به مردم و دانش آموزان استان خدمت کنند.

انتهای پیام/ک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوشش تحصیلی دانش آموزان از برنامه‌های اولویت دار آموزش و پرورش است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..