تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توسعه بیش از ۳۶۰ پورت تلفن ثابت در پنج روستای کردستان

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهار کرد: از آنجاییکه تلفن ثابت یکی از مقرون به صرفه‌ترین سرویس‌های مخابراتی همراه با پایداری ارتباط است؛ شرایط لازم برای ارائه آن به مشتریان در اکثر نقاط استان فراهم است.

او با بیان اینکه توسعه و ایجاد زیرساخت‌های تلفن ثابت در روستا‌های استان بر اساس استاندار‌های آماری در دستور کار مخابرات منطقه قرار دارد و نسبت به اجرایی نمودن آن گام‌های بلندی برداشته شده است ادامه داد: توسعه پورت‌های تلفن ثابت در روستا‌های کال علیا از توابع شهرستان مریوان، زرینه از توابع شهرستان دیواندره، مرخوز و صالح آباد از توابع شهرستان سقز و ترخان آباد بانه نمونه بارز این اقدامات است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان به اجرای این پروژه در حوزه سوئیچ با هدف افزایش پورت‌های تلفن ثابت اشاره داشت و افزود: از ابتدای سال جاری، ۳۶۸ پورت تلفن ثابت به ظرفیت موجود در روستا‌های مذکور اضافه شده است.

حکمت با بیان اینکه اجرای این طرح شرایط پاسخگویی به نیاز‌های مخابراتی و بهره مندی تعداد قابل توجهی از ساکنین نقاط روستایی از خدمات و سرویس‌های تلفن ثابت را فراهم آورده است گفت: ارائه خدمات همسان به مشتریان در تمام حوزه‌ها به ویژه در حوزه تلفن ثابت از جمله استراتژی‌هایی است که به آن توجه داریم.

او اضافه کرد: هم اکنون بیش از ۵۹۴ هزار و ۶۰ پورت تلفن ثابت منصوبه در استان وجود دارد که بیش از ۵۱۴ هزار و ۶۴۳ شماره آن به متقاضیان واگذار شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان همچنین تعداد روستا‌ها و اماکن دارای ارتباط تلفن خانگی در استان یک هزار و ۵۰۲ مورد اعلام کرد.

انتهای پیام/ک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توسعه بیش از ۳۶۰ پورت تلفن ثابت در پنج روستای کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..