تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح بلوک زایمان بیمارستان ۹ دی تربت حیدریه

با حضور استاندار خراسان رضوی و معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بلوک زایمان بیمارستان 9 دی تربت حیدریه به بهره برداری رسید.

افتتاح بلوک زایمان بیمارستان ۹ دی تربت حیدریهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، استاندار خراسان رضوی در این مراسم گفت: با تلاش های صورت گرفته شاهد تحولی عظیم در بخش سلامت هستیم و تکمیل پروژه ی زایشگاه این بیمارستان یک نمونه از این اقدامات است.
علیرضا رشیدیان به نیاز شهرستان و منطقه به بیمارستان و مراکز درمانی اشاره کرد و افزود: با پیگیری های وزارت بهداشت، بخش های مختلف بیمارستان 9 دی تکمیل و تجهیزات آن در آینده ی نزدیک تامین خواهد شد.
وی گفت: برای اجرای این طرح درمانی که از سال 94 آغاز شده بود 31 میلیارد ریال هزینه شده که 800 میلیون ریال آن از محل کمک های خیرین تامین شده است.
گفتنی است؛ بلوک زایمانی (ال دی آر) در زمینی به وسعت هزار و 500 و زیربنای هزار مترمربع اجرا شده که در طبقه همکف آن اورژانس مامایی و فضاهای پشتیبانی و در طبقه اول هفت اتاق ال دی آر ایجاد شده است.
انتهای پیام// م.م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح بلوک زایمان بیمارستان ۹ دی تربت حیدریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..