تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتاب آمارنامه سنندج منتشر شد

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، کتایون خراسانزاد مدیر برنامه و بودجه شهرداری سنندج اظهار کرد: محتوای این کتاب در ۱۶ فصل شامل آمار و اطلاعات در خصوص سرزمین، آب و هوا، جمعیت، مدیریت شهری، نیروی انسانی، کشاورزی، جنگلداری و شیلات، صنعت و معدن، نفت و گاز، آب و برق، مسکن و ساختمان، بازرگانی و هتلداری، حمل و نقل و انبار داری و ارتباطات، بهزیستی و تامین اجتماعی، امور قضایی، آموزش، بهداشت و درمان، فرهنگ و کتابخانه است.

او افزود: با توجه به سرعت تغییر و تحولات در حوزه مدیریت شهری، آمارنامه منبعی مهم و قابل استناد برای حرکت صحیح در مسیر مدیریت شهری خواهد بود.

مدیر برنامه و بودجه شهرداری سنندج با اشاره به ضرورت دسترسی سریع و آسان به آمار و اطلاعات برای برنامه ریزی، تحقیقات و ارائه تصویری شفاف از عملکردها؛ تهیه و تدوین و انتشار آمارنامه شهر سنندج را بسیار حائز اهمیت دانست.

خراسانزاد گفت: جمع آوری اطلاعات این کتاب از اوایل آذر سال ۹۹ شروع و فرم‌های خام فروردین ۱۴۰۰ برای ۴۸ دستگاه، ارگان، سازمان و نهاد استانی و شهرستانی جهت تکمیل ارسال شد.

او دستیابی به شناختی صحیح از وضعیت کلی و موجود شهر سنندج، دسترسی به ابزاری برای ارزیابی عملکرد گذشته و حال، تدوین راهنمای آماری محققان، دانشجویان و دانش آموزان در امر پژوهش و تدوین چارچوبی که به اتکای آن بتوان برنامه ریزی متناسبی در حوزه‌های مرتبط مدیریت شهری به عمل آورد را از مهم‌ترین اهداف انتشار کتاب آمار نامه برشمرد.

او چارچوب کلی و الگوی تدوین آمارنامه شهر سنندج را؛ سالنامه‌های آماری مرکز آمار ایران عنوان کرد و افزود: این مرکز آمارنامه را به تفکیک استان‌ها منتشر نموده، اما آمارنامه شهر، صرفا آمار و اطلاعات مربوط به شهر را پوشش می‌دهد بنابراین در برنامه ریزی شهری قابل ارجاع خواهد بود.

مدیر برنامه و بودجه شهرداری سنندج اعلام کرد: شهروندانی که تمایل دارند از اطلاعات و محتوای این کتاب استفاده کنند؛ می‌توانند به سایت شهرداری سنندج به آدرس http://www.e-sanandaj.ir سامانه شفافیت مراجعه کنند.

انتهای پیام/ک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتاب آمارنامه سنندج منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..