تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصادف محور قم 5 مصدوم برجای گذاشت

به گزارش افکارنیوز،

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران درباره این حادثه اظهار داشت: در ساعت 21:05 حادثه تصادف در مسیر شمال به جنوب اتوبان تهران- قم، 5 کیلومتر بعد از عوارضی به سامانه 125 آتش نشانی اعلام و نیروهای ایستگاه 50 به محل اعزام می شوند.

به گفته ملکی با استقرار آتش نشانان در محل حادثه مشاهده می شود که 4 دستگاه خودروی شامل پراید، سمند، وانت و پرشیا به شدت با یکدیگر برخورد کرده که در اثر این حادثه، وانت و سمند دچار آتش سوزی و کاملا شعله ور هستند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در لحظات اولیه هر 9 سرنشین از خودروها خارج شده بودند، افزود: 5 سرنشین وانت و سمند (3مرد و 2 زن) دچار مصدومیت شده و تحویل عوامل اورژانس شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: با انتقال خودروها به حاشیه امن و تحویل محل به عوامل پلیس راهور، عملیات در ساعت 21:50 به پایان رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصادف محور قم 5 مصدوم برجای گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..