تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جوان ۳۰ ساله زنجانی در حادثه انفجار مخزن گاز جان خود را از دست داد

ساعت: 13:05 منتشر شده در مورخ: 1400/09/08 شناسه خبر: 1788143

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان زنجان با اشاره به اعزام ۳ مورد آمبولانس بالگرد طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: یک آقای جوان ۳۰ ساله، بر اثر انفجار مخزن گاز در کارگاه جوشکاری فوت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر جعفری روحی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در پی وقوع حادثه انفجار مخزن گاز در یک کارگاه جوشکاری، یک فرد 30 ساله فوت کرد.

وی با بیان اینکه این حادثه در ساعت 15:02 روز یک‌شنبه (7 آذر) به مرکز فوریت‌های پزشکی گزارش شده است، خاطرنشان کرد: این حادثه در خیابان درمانگاه شهر زنجان واقع در خیابان شهید مطهری رخ داده است.

جعفری روحی با اشاره به اعزام 2 کد آمبولانس به محل حادثه افزود: 2 کد آمبولانس از مراکز شهید بهشتی و روزبه به محل این حادثه اعزام شده بودند اما فرد مجروح که یک آقای 30 ساله بوده، بعد از وقوع حادثه در دم جان خود را از دست داده بود و در بررسی اولیه هیچگونه علائم حیاتی نداشت.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان زنجان با بیان اینکه این فرد بر اثر انفجار مخزن گاز در کارگاه جوشکاری فوت شده است، گفت: جسد جهت انجام مراحل بعدی، تحویل عوامل انتظامی شده است.

وی با بیان اینکه تعداد فوتی‌ها بر اثر مونوکسید کربن افزایش یافته است، ابراز کرد: آخرین مورد فوتی بر اثر مونوکسید کربن مربوط به روز شنبه (6 آذر) در شهر قیدار است.

جعفری روحی با اشاره به اعزام 3 مورد آمبولانس بالگرد طی 24 ساعت گذشته جهت انتقال مصدومان و بیماران خاطرنشان کرد: یک مورد جابه‌جایی مادر باردار و یک مورد نیز بیمار قلبی از بیمارستان شهدای طارم جهت ادامه درمان به زنجان بوده که روز گذشته اعزام شده‌اند.

وی افزود: امروز نیز آمبولانس بالگرد جهت انتقال مصدوم به طارم اعزام شد که مربوط به مورد تصادفی بوده که از بیمارستان شهدای طارم به زنجان منتقل شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جوان ۳۰ ساله زنجانی در حادثه انفجار مخزن گاز جان خود را از دست داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..