تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان آذرماه طرح بخشودگی جریمه های 2برابری رانندگی درالبرز

سرهنگ همایون شریفی روز پنجشنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: باتوجه به اینکه برابر قانون جریمه های رانندگی 60 روز بعد ازصدور 2برابر می شود تعدادزیادی از خودروها دارای خلافی با رقم های بالا بودند.
وی اضافه کرد: طبق قانون چنانچه درمدت مقرر جریمه ها پرداخت نشود این رقم 2 برابر می شود و سبب پرداخت نکردن مبلغ جریمه توسط مالکین خودروها می شود که این فرصتی طلایی برای پرداخت این جریمه ها شده است .
شریفی گفت: باتصویب مجلس شورای اسلامی مبنی برایجاد فرصت بر مالکین خودروها برای پرداخت جریمه این امکان فراهم شد تا جریمه های بالای 10 میلیون ریال کاهش یابد.
شریفی خاطرنشان کرد: با استعلام پلیس از خودروها، مشخص شده که آمار جریمه بالای 10 میلیون ریال خلافی افزایش یافته که طبق ماده هشت قانون راهنمایی ورانندگی این خودروها توقیف می شودکه این فرصتی برای پرداخت این جریمه ها بود.
وی تاکید کرد: درفرصت باقیمانده، مالکان خودروها می توانند ازطریق سایت راهور و بانک ملی جریمه های خود را پرداخت کنند درغیر این صورت جریمه 2 برابری آن ها مجدد محاسبه می شود.
2098/ 6155خبرنگار: مریم صوفی**انتشاردهنده: محمد عزیزپور

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان آذرماه طرح بخشودگی جریمه های 2برابری رانندگی درالبرز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..