تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خدمات نظام در هورامان ستودنی است

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان در دیدار با مردم منطقه هورامان تخت در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: خدماتی که در این منطقه انجام شده بسیار ارزشمند و قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

او افزود: به برکت نظام و انقلاب اسلامی خدمات و امکانات از قبیل آب، برق، گاز، تلفن و مدرسه و بهداشت و درمان در منطقه هورامان که منطقه‌ای سخت و صعب العبور است و قبل از انقلاب اصلا به آن توجهی نمی‌شد در اختیار مردم قرار داده شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: نجابت، اخلاص و ایثار مردم منطقه اورامان زبانزد عام و خاص است و به ایثار، فداکاری، معرفت، معنویت، علم و عرفان مشهور هستند.

حجت الاسلام پورذهبی با بیان اینکه امروز در مکان مقدس و شریفی حضور داشتیم که مقبره امامزاده پیرشالیار از نوادگان امام جعفر صادق (ع) در این شهر است، افزود: این امام همام فرموده که انسان برای ماندن در کنار یکدیگر انصاف را رعایت و ضمن مهربانی، نسبت به موفقیت‌های هم حسادت نکند.

او با تاکید بر اینکه در مقابل بدی‌ها، خوبی‌ها را نیز ببینیم، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات زیادی از جمله برق، گاز، آب، جاده و ... در این منطقه برای مردم فراهم کرده و مشکلات کنونی هم با همراهی مردم رفع خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه اقدمات خوبی از جمله ثبت جهانی اورامان در این منطقه انجام شده است، افزود: مسجد اورامان از زیباترین مساجد کردستان بوده و مردمان این دیار مخلص، دارای نجابت، اهل ایثار، فداکاری، معرفت، معنویت، علم و عرفان هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با بیان اینکه منطقه اورامان شهید پرور، عالم‌خیز و عارف‌خیز است، تاکید کرد: باید قدر داشته‌های خود را دانسته و شکرگذار این همه نعمات و خدمات باشیم.

او ضمن اینکه از فرماندار سروآباد خواست که مشکلات اورامان و شهرداری را به‌صورت مکتوب برای پیگیری و اختصاص بودجه ارائه دهد افزود: از فرمانده سپاه شهرستان نیز انتظار می‌رود که یک مکان ورزشی برای عموم مردم احداث و راه‌اندازی کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه ادارات مهم با هدف تسهیل در خدمت‌رسانی و جلوگیری از تردد مردم به شهرستان‌ها در این شهر راه‌اندازی شود، یادآور شد: این مشکلات و دغدغه مردمی را به استاندار منعکس کرده و از استان پیگیری خواهم کرد.

او با تاکید بر اینکه مشکلات اورامان احصا و اولویت‌بندی شود، گفت: از استاندار کردستان انتظار می‌رود مشکلات پروژه نیمه‌تمام گردنه ژالانه و مجوز راه‌اندازی بیمارستان محلی اورامان از سوی دانشگاه علوم‌پزشکی پیگیری شود.

فرماندار شهرستان سروآباد نیز در ادامه این مراسم با اشاره به حضور نماینده ولی فقیه در بین مردم اظهار داشت: قطعا این حضور نماینده حضرت آقا در بین مردم بیانگر مردمی بودن ایشان است.

خدمات نظام در هورامان ستودنی است

یوسف باشی افزود: اورامان مردمانی سخت کوش، مهربان، ساده، مهمان نواز و از همه مهمتر وفادار به نظام و انقلاب اسلامی دارد و این ویژگی آن‌ها برجسته است.

او اضافه کرد: تقدیم ۶۳ شهید و جانباز و ایثارگر در این منطقه نشان دهنده عشق و وفاداری آن‌ها به کشور است.

باشی به مشارکت خوب مردم منطقه هورامان در انتخابات اخیر اشاره کرد و افزود: مشارکت مردم این منطقه در انتخابات ۵۸ درصد بود و این یعنی ۱۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری که نشان دهنده وفاداری مردم منطقه به نظام و انقلاب اسلامی است که همه ما باید قدردان این مردم باشیم.

خدمات نظام در هورامان ستودنی است

امام جمعه شهر هورامان تخت نیز در ادامه با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج بازوان توانمند نظام و انقلاب اسلامی است در واقع بسیج مدرسه عشق مکتب جهاد و انسان سازی است.

ماموستا حامد مردوخی افزود: بسیج مکتب شهدا و انسان‌های والایی است که در راه خدمت به نظام و انقلاب سراز پا نمی‌شناسد و در واقع بسیج شعله نیست بلکه عشق است، عرق است و هرکسی که به نظام وفادار است بسیجی است.

او ادامه داد: قطعا اگر دلسوزی بسیجیان نبود معلوم نبود الان وضع کشور چگونه بود و آیا می‌توانستیم ابرقدرت‌ها را شکست دهیم و ادعای استقلال کنیم.

در ادامه از خانواده‌های معظم شهدا و ایثار گران منطقه تجلیل و قدردانی شد و در ادامه نماینده، ولی فقیه در استان کردستان با مردم منطقه هورامان دیدار و گفتگو کرد و از خانواده چند شهید و روحانیون منطقه دیدار و با مردم روستای دزلی بخش مرکزی نیز دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ورود به منطقه هورامان ابتدا مزار شهدای شهر هورامان تخت را غبارروبی و عطر افشانی کرد و در ادامه بر سر مزار پیرشالیار حاضر شد و ضمن ادای فاتحه به این عارف منطقه از چله خانه وی (محل عبادت) نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/ک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خدمات نظام در هورامان ستودنی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..