تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتقای تکنولوژی دو سایت روستایی تلفن همراه در سقز

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان این مهم که ارائه خدمات با کیفیت به ساکنین در نقاط روستایی یکی از استراتژی‌های مخابرات به منظور اجرای عدالت اجتماعی است، اظهار کرد: در همین راستا تکنولوژی سایت‌های تلفن همراه در روستا‌های وزمله و سیادر شهرستان سقز به ۳G ارتقا یافت.

حکمت با اعلام اینکه بهره مندی مشتریان از خدمات و سرویس‌های مطلوب همراه اول، نیازمند ایجاد زیر ساخت و نصب تجهیزات لازم است خاطر نشان کرد: این اقدامات در دو نقطه یاد شده نیز قبلا در قالب پروژه ایجاد نیو سایت محقق شده است که هم اکنون با تلاش همکاران تکنولوژی آن‌ها توسعه و ارتقا داده شده است.

او به میزان سرمایه گذاری لازم برای نصب و راه اندازی امکانات و تجهیزات این پروژه در روستا‌های وزمله و سیادر گفت: در مجموع مبلغ دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای ارتقا تکنولوژی این سایت‌ها اعتبار هزینه شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان همچنین نیاز روز افزون مشتریان به سرویس‌ها و تکنولوژی‌های تلفن همراه در راستای انجام امورات روزانه مبتنی بر این بستر و بهره‌مندی از مزایای تلفن همراه به عنوان یک وسیله ارتباطی سیار و در همه جا همراه را یادآور شد و گفت: این مجموعه برای تحقق این مهم از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود استفاده خواهد کرد.

حکمت تصریح کرد: این پروژه شرایط استفاده مشتریان ساکن در محدوده‌های فوق از آخرین تکنولوژی‌های موبایل، دسترسی سریع به اطلاعات موجود در فضای مجازی، بهره مندی دانش آموزان از کلاس‌های آنلاین، ارسال همزمان پیام از طریق صوت و تصویر با بالاترین کیفیت را فراهم کرده است.

او بیان کرد: هم اکنون ۹۳۸ روستای استان تحت پوشش خدمات تلفن همراه اول هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اضافه کرد: در حال حاضر دو میلیون و ۳۹۳ هزار و ۳۱۱ شماره تلفن همراه در قالب سیم کارت‌های دائمی و اعتباری با ضریب نفوذ ۱۴۳ درصد در استان واگذار شده است.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتقای تکنولوژی دو سایت روستایی تلفن همراه در سقز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..