تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یادگاری ضرغامی بر گنبد حرمین عسکریین+اینستاپست

عزت الله ضرغامی در صفحه اینستاگرامش عکسی از خود در حال یادگاری نوشتن بر گنبد حرمین عسکریین (ع) را به اشتراک گذاشت.

وی نوشت:

"طلوع آفتاب ولایت از افق مکه! شهادت مظلومانه امام حسن عسکری را تسلیت می گویم. یادگاری نوشتن بر در و دیوار و تنه ی درختان، کلاً کار خوبی نیست؛ ولی اینجا فرق می کند! در زیارت حرمین عسکریین در سال 91 بعد از حادثه جانگداز انفجار توسط تکفیریهای مزدور و در بازدید از کارگاه ساختمانی گنبد مبارک، از داربست بالا رفتیم و روی خاک های کنار گنبد نماز خواندیم و آقا را در خانه خودش(!) صدا زدیم! خدا قسمت تان کند. گفتند روی این پوسته بتنی، طلاکاری خواهد شد. هر چه بنویسید می ماند! نوشتم: به یاد پدر بزرگوارتان! "آه از آن ساعتی که با تن چاک چاک نهادی ای تشنه لب صورت خود را به خاک" ... السلام عليك يا اباعبدالله الحسين (ع) خداوند مرحوم کوثری را با آقایش محشور کند که وقتی در محضر امام بزرگوار این بیت را می خواند شانه های مبارک از شدت گریه می لرزید. توصیف مهدویت از دیدگاه امام راحل نيز، اعجاب برانگیز و تکان دهنده است؛ از جمله: "جنبشی که از طرف مستضعفان و مظلومان جهان علیه مستکبران و زورمندان شروع شده و در حال گسترش است، امیدبخش آینده روشن است و وعده خداوند تعالی را نزدیک و نزدیک تر می نماید. گويى جهان مهیا می شود برای طلوع آفتاب ولایت از افق مکه معظمه و کعبه آمال محرومان و حکومت مستضعفان"

یادگاری ضرغامی بر گنبد حرمین عسگریین+اینستاپست

همچنین ضرغامی با انتشار عکس نوشته ای در کانال تلگرامی خود از لقب امام یازدهم شیعیان(ع) گفت.

یادگاری ضرغامی بر گنبد حرمین عسکریین+اینستاپست

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یادگاری ضرغامی بر گنبد حرمین عسکریین+اینستاپست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..