تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به خشم تهران از تمدید قانون تحریم های ایران اهمیتی نمی دهیم!

به گزارش افکارنیوز،

 به دنبال واکنش های تند و قاطع مقامات عالیرتبه ایران به تمدید تحریم های ۱۰ ساله آمریکا علیه تهران موسوم به «قانون داماتو»؛ دو سناتور تندرو و هم حزبی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا به اظهاراتی در این باره پرداختند.

در همین رابطه، سناتور «مارک روبیو» (Marco Rubio) امروز اعلام کرد که به خشم تهران از تمدید قانون تحریم های ایران (ISA) اهمیتی نمی دهد.

وی در این خصوص مدعی شد: ایران حامی اصلی تروریسم در جهان است.

«لیندسی گراهام» (Lindsey Graham) سناتور تندرو و نماینده جمهوریخواهان در کارولینای جنوبی نیز در پاسخ به واکنش جمهوری اسلامی، اظهارات «حسن روحانی» رئیس جمهور ایران را «سر و صدای بیهوده» خواند و تأکید کرد که سال آینده ممکن است تحریم های بیشتری علیه ایران وضع شود.

این در حالیست که ترامپ نیز در جریان کارزار انتخاباتی خود اعلام کرده بود درصورتیکه به ریاست جمهوری انتخاب شود، یا توافق هسته ای را پاره کرده و یا به مذاکره مجدد درباره آن اقدام خواهد نمود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به خشم تهران از تمدید قانون تحریم های ایران اهمیتی نمی دهیم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..