تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پنجاهمین گل بنزما در لیگ قهرمانان اروپا

مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید با گلزنی مقابل دورتموند، تعداد گل های خود را در لیگ قهرمانان اروپا به عدد 50 رساند.

کریم بنزما در تساوی2-2 چهارشنبه شب رئال مادرید مقابل دورتموند، دو گل برای کهکشانی ها زد تا تعداد گل های خود را در لیگ قهرمانان اروپا به 50 گل برساند.

بنزما در دقایق 28 و 53 دقیقه  گل های خود را به ثمر رساند و رئال مادرید را 2-0 در سانتیاگو برنابئو پیش انداخت اما میزبان موفق شد کار را به تساوی بکشاند.

این مهاجم فرانسوی با این دو گل ، با پشت سرگذاشتن آلفردو دی استفانو ستاره سال های دور رئال مادرید ، با رکورد گلزنی  تیری آنری برابر شد و در جایگاه  پنجم  بهترین گلزنان این رقابت ها قرار گرفت.

در میان بازیکنان فعال، بنزما بعد از کریستیانو رونالدو (95) و لیونل مسی (93)، سوم  است و توماس مولر (38) نزدیک ترین رقیب وی در این فصل لیگ قهرمانان است.

در حال حاضر و در مجموع علاوه بر رونالدو و مسی ، رائول با 71 و فان نیستلروی با 56 گل بالاتر از بنزما هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پنجاهمین گل بنزما در لیگ قهرمانان اروپا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..