تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کری و لاوروف در مورد سوریه دیدار کردند/ادامه گفت‌وگو به فردا موکول شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جان کری» وزیر خارجه آمریکا که به هامبورگ سفر کرده، چهارشنبه شب با «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه دیدار کرد.

قرار بود طرفین در این نشست در مورد وضعیت سوریه به خصوص اوضاع درگیری‌ها در شهر حلب گفت‌وگو کنند.

کری پس از این دیدار نسبتا طولانی، گفت با لاوروف در مورد سوریه تبادل نظر کرده‌اند و قرار است گفت‌وگوها ادامه یابد.

بنا بر اعلام وزارت خارجه آمریکا، کری گفت: «روشن است که ما در مورد وضعیت فوق‌العاده وخیم حلب صحبت کردیم و در این رابطه تبادل نظر کردیم.»

وی گفت قرار است صبح پنج‌شنبه بار دیگر با لاوروف «در تماس» باشد تا جمع‌بندی گفت‌وگوها مشخص شود.

در روزهای اخیر همزمان با پیشروی بی‌سابقه ارتش سوریه در مناطق شرقی حلب و تقویت احتمال آزادسازی کامل دومین شهر پرجمعیت سوریه از دست تروریست‌ها، کشورهای غربی حامی معارضین بیش از پیش برای متوقف کردن نبرد فعال شده‌اند.

روز چهارشنبه 6 کشور از جمله آمریکا با صدور بیانیه‌ای توقف درگیری در حلب را خواستار شده و تلویحا روسیه و ایران را به دلیل همکاری با نظام سوریه به تحریم تهدید کردند.

انتهای پیام/ق

http://fna.ir/69DN0H



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کری و لاوروف در مورد سوریه دیدار کردند/ادامه گفت‌وگو به فردا موکول شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..