تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت سومین شکست کاله جوان مازندران در رقابتهای لیگ دسته یک والیبال کشور

به گزارش خبرنگار ایرنا، تنها نماینده مازندران درهفته پنجم این رقابتها، چهارشنبه شب در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل میزبان تیم سپهر الکتریک قزوین بود که درنهایت با نتیجه 3بر2 برابر میهمان مدعی خود تن به شکست داد.
تیم سپهرالکتریک قزوین در این دیدار در ست های دوم، چهارم وپنجم وبا امتیازهای ( 25 بر 19) ، ( 25 بر 21) و( 15 بر 11 ) برابر میزبان مدعی خود کاله جوان مازندران صاحب برتری شد.
تیم کاله جوان مازندران در ست های اول و سوم و ( 26 بر 24) و ( 25 بر 20 ) از میهمان مدعی خود امتیاز گرفت .
دو تیم درحالی درهفته پنجم این رقابتها به مصاف هم رفتند، که درهفته چهارم برابر حریفان خود شکست خورده بودند و تلاش زیادی برای کسب پیروزی دراین دیدار داشتند.
شاگردان 'احمد فتاح ' در تیم کاله جوان مازندران با قبول سومین شکست این فصل خود با 6 امتیاز به رده هفتم جدول هشت تیمی گروه یک سقوط کردند.
تیم سپهرالکتریک قزوین هم با کسب 2 امتیاز از بازی با تیم کاله جوان، 9 امتیازی شد و رده دومی خود را درجدول حفظ کرد.
تیم کاله جوان مازندران در گروه یک این رقابتها که هشت تیم حضور دارند، با تیم های مقاومت مهاباد، شهرداری جوان ارومیه، نماینده اردبیل، سیاوش سام فردیس، عقاب نهاجا ، فولاد ویان همدان و نماینده قزوین همگروه است.
مسابقات امسال لیگ دسته یک والیبال مردان باشگاه های کشور با حضور 16 تیم در دو گروه درحال برگزاری است.
تیم های اول ودوم این رقابتها جوازحضور درفصل آینده رقابتهای لیگ برتر را کسب خواهند کرد.
خبرنگار: مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت سومین شکست کاله جوان مازندران در رقابتهای لیگ دسته یک والیبال کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..