تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی تیم استقلال ساری پس ازچند هفته ناکامی درلیگ برتر فوتسال زنان

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم استقلال ساری عصرچهارشنبه در خانه میزبان تیم فوتسال دختران کویر کرمان بود ودرنهایت میهمان خود را با نتیجه 7 بر3 با شکست بدرقه کرد.
در این دیدار ' مهناز علیزاده' همانند چند دیدار گذشته تیم استقلال ساری دراین مسابقه نیز برای تیمش درخشید و سه گل از 7 گل تیمش را به ثمر رساند.
همچنین 'فاطمه متولی' ستاره ملی پوش آبی پوشان ساروی هم در این دیدار هدتریک کرد تا تجربه و قدرت خودش را رخ دختران کرمانی بکشد.
'فریبا میرزاجانی' هم دیگر گل استقلالی های ساروی را به ثمر رساند.
تیم استقلال ساری با این پیروزی ازانتهای جدول رده بندی این مسابقات فاصله گرفت که درهفته یازدهم در آبادان برابر تیم پالایش نفت این شهر با نتیجه نزدیک 2 بریک تن به شکست داده بود.
همچنین در دیگر این رقابتها تیم فوتسال بازرگانی امیر نوشهردیگر نماینده مازندران دراین رقابتها در دیداری بیرون از خانه با نتیجه پرگل 9 بر 1 مغلوب میزبان اهوازی تیم ملی حفاری شد تا سه امتیاز این دیدار را از دست دهند.
رقابتهای امسال لیگ برتر فوتسال زنان باشگاه های کشور با حضور 13 تیم آغاز شد و درهفته های گذشته با انحلال تیم شهرداری تبریز، لیگ فوتسال بانوان 12 تیمی درحال برگزاری است.
خبرنگار: مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی تیم استقلال ساری پس ازچند هفته ناکامی درلیگ برتر فوتسال زنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..