تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش شرط نتانیاهو برای دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در پاریس

به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، نتانیاهو پیش شرط خود را در تماس تلفنی با فرانسوا اولاند رئیس جمهوری فرانسه بیان کرده است.
در بیانیه ای که دفتر نتانیاهو به نقل از وی منتشر کرد، آمده است: در صورتی که کنفرانس بین المللی صلح در پاریس برگزار نشود به فرانسه می آیم تا برای آغاز مذاکرات مستقیم و بدون پیش شرط با محمود عباس مذاکره کنم.
دفتر نخست وزیر این رژیم به نقل از نتانیاهو تاکید کرد: اسرائیل در کنفرانسی که هیچ دستاوردی برای روند صلح ندارد، شرکت نخواهد کرد.
پیشتر ژان مارک آیرو وزیر امورخارجه فرانسه گفته بود که کشورش تلاش خواهد کرد تا با هدف از سرگیری مذاکرات صلح میان دو طرف اسرائیلی و فلسطینی، دیداری دوجانبه بین نتانیاهو و عباس در ماه میلادی جاری در پاریس ترتیب دهد.
آیرو در کنفرانس مطبوعاتی با همتای اسپانیایی خود گفته بود که ما دعوت نامه شرکت در کنفرانس صلح 21 دسامبر را برای نتانیاهو و عباس فرستاده ایم.
از سوی دیگر روزنامه فرانسوی 'لوفیگارو' در یادداشت روز چهارشنبه خود نوشت که فرانسه امیدوار است پس از کنفرانس بین المللی صلح پاریس که قرار است یکم دی ماه 95 (21دسامبر) برگزاری شود، نشستی نیز با حضور نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برگزار کند.
رژیم صهیونیستی ماه میلادی گذشته (نوامبر) اعلام کرد که در کنفرانس بین المللی صلح پاریس شرکت نخواهد کرد.
فرانسه از ماهها پیش اعلام کرده است که برای از سرگیری مذاکرات صلح بین رژیم صهیونیستی و فلسطین قصد دارد کنفرانسی بین المللی در پاریس برگزار کند.
فرانسه در تیرماه 95 (ژوئن 2016) در ادامه روند از سرگیری مذاکرات صلح فلسطین و رژیم صهیونیستی، کنفرانسی را با مشارکت سازمان ملل متحد، اتحادیه اروپا و کشورهای عربی برگزار کرد که در آن هیچ یک از نمایندگان فلسطین و رژیم صهیونیستی حضور نداشتند.
مذاکرات صلح فلسطین و رژیم صهیونیستی در فروردین 93 (آوریل 2014) پس از آن متوقف شد که این رژیم مانع توقف عملیات شهرک سازی نشد و زندانیان قدیمی در زندان های این رژیم را آزاد نکرد.
خاورم**9363*شبس*1613*مترجم: محمد تدو*انتشار دهنده: عبدالله غفاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش شرط نتانیاهو برای دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در پاریس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..