تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمار فعالیت‌ گروه‌های جهادی زنجان دلخوش کننده است

ساعت: 14:20 منتشر شده در مورخ: 1400/09/06 شناسه خبر: 1787606

آیت‌الله شیخ علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: آمارهای ارائه شده از فعالیت‌های مثمر ثمر گروه‌های جهادی استان زنجان دلخوش کننده است که باید این فعالیت‌ها ادامه یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در رزمایش گروه‌های جهادی استان زنجان، اظهار داشت: پیام مقام معظم رهبری در خصوص گروه‌ها و فعالیت‌های جهادی باید مورد توجه قرار گیرد چرا که دلخوشی بهتر از وجود ندارد که نائب امام زمان از شما تشکر می‌کند.

وی با اشاره به روایتی با عنوان "حَوَائِجَ‏ النَّاسِ‏ إِلَیْکُمْ‏ مِنْ نِعَمِ اللَّهِ عَلَیْکُمْ فَلَا تَمَلُّوا النِّعَمَ فَتَتَحَوَّلَ إِلَى غَیْرِکُمْ" از امام حسین (ع)، ادامه داد: از دیدگاه امام حسین (ع) احتیاجات مردم به شما نعمت‌های خداوند به شما است اما مبادا زیادی نعمت‌ها شما را خسته کند.

امام جمعه زنجان یادآور شد: شاید بعضی وقت‌ها از مراجعه بسیار مردم به خود خسته می‌شوید، اما باید حلال مشکلات مردم باشید چرا که در غیر این صورت این نعمت از شما گرفته می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان ادامه داد: زمانی که شما کارهایتان تمام می‌شود از لذت و نشاط روحی بهره‌مند می‌شوید چرا که رفع حوائج مردم نشاط آور است.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: در روایتی از امیرالمومنین (ع) نیز اگر زیادی نعمت‌ها، خدمت و مراجعات مردم شما را خسته کند، خداوند متعال این نعمت را از شما گرفته و برای شما تبدیل به نقمت می‌شود.

وی بیان داشت: برخی از اصحاب در صدر اسلام از جنگ‌های پی درپی خسته می‌شدند که آیه‌ای با این مضمون نازل شد که " هر کس خسته شود و از دین برگردد، خداوند دین خود را رها نکرده و جایگزین انتخاب می‌کند".

امام جمعه زنجان با بیان اینکه باید شکرگزار خدمت به مردم بوده و با ایمان قوی‌تر و قدرت بیشتری در این زمینه حرکت کرد، افزود: پیام مقام معظم رهبری تابلوی قشنگی است که می‌تواند گروه‌های جهادی را بانشاط و با انگیزه نگه دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان تصریح کرد: از دیدگاه امام سجاد (ع) زمانی که نیازمندی دست نیاز به سوی شما دراز می‌کند دست خدا است که باید دستگیری شود.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه فرهنگ بسیج پویا است و کهنه نمی‌شود، گفت: اگر کسی احساس خستگی کرد خداوند متعال فرموده بهترین‌ها را جایگزین می‌کند .

وی یادآور شد: آمارهای ارائه شده دلخوش کننده بود اما دلخوش کننده‌تر از این خنده و تبسم محرومان جامعه است و با متر دنیا قابل اندازه‌گیری نیست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمار فعالیت‌ گروه‌های جهادی زنجان دلخوش کننده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..