تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارزش مجاهدت در جبهه اقتصادی کمتر از جنگ در کوچه‌های خرمشهر نیست

ساعت: 13:23 منتشر شده در مورخ: 1400/09/06 شناسه خبر: 1787550

سردار جهانبخش کرمی ، فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: ارزش مجاهدت امروز در جبهه اقتصادی کمتر از جنگ در دوران دفاع مقدس در کوچه‌های شلمچه و خرمشهر نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا; سردار جهانبخش کرمی در رزمایش گروه‌های جهادی استان زنجان اظهار داشت: جنگ توسط استکبار جهانی با فرماندهی آمریکا و صهیونیست‌ها علیه نظام اسلامی تحمیل شد در حالی که در این جنگ جهانی نظام اسلامی با یاری خداوند متعال، امام خمینی(ره) و حضور مردم در صحنه به مقابله با دشمن پرداخت.

وی با بیان اینکه در جنگ مهمات، اسلحه، ابزار و موشک لازم در اختیار رزمندگان نبود، افزود: آنقدر این مشکل جدی بود که در عملیات‌ها هر فردی تنها اجازه محدود از این تجهیزات را داشت.

این مسئول خاطرنشان کرد: نیروی انسانی مورد نیاز جنگ فراهم بود و به همین دلیل امام خمینی‌(ره) فرمود:" با بسیجیان در برابر دنیای کفر شما می‌ایستیم" که با این سرمایه توانستیم در برابر ابرقدرت‌های شرق، غرب ایستاده و ابهت غرب و شرق را شکسته و 220 هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کنیم.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: پس از عملیات کربلای 5، عشق، ایمان، روحیه جهادی و انقلابی رزمندگان بود که سرنوشت جنگ را تعیین کرد.

سردار کرمی با بیان اینکه در حال حاضر با جنگ 42 ساله اقتصادی با ابرقدرت‌ها درگیر هستیم که مرکز فرماندهی آن همچنان آمریکا است، افزود: این جنگ تمام عیار است و سرو صدا ندارد اما شکننده و خرده کننده است.

وی یادآور شد: در جنگ اقتصادی حتی دارو هم تحریم شده است و دشمن از همه ابزار برای مقابله با نظام اسلامی استفاده می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه ذخایر و منابع نظام اسلامی در کشور به وفور وجود دارد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، افزود: امروز مردم ولایی در رکاب فرمانده کل مقام معظم رهبری پای کار هستند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است اما گاهی کوتاهی انجام شده و حل مشکلات کشور به چیزهای دیگر گره زده شده است.

سردار کرمی ادامه داد: امروز دولت، مجلس و قوه قضائیه و مردم انقلابی آماده هستند تا مشکلات اقتصادی و معیشتی را حل کنند.

وی برضرورت استفاده از ظرفیت مردمی برای حل مشکلات اقتصادی جامعه تاکید کرد و گفت: پیام مقام معظم رهبری قدردان بودن جایگاه بسیج است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

این مسئول گفت: مجاهدت امروز در جبهه اقتصادی به مراتب کمتر از جنگ در دوران دفاع مقدس در کوچه‌های شلمچه و خرمشهر نیست.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان یادآور شد: باید همگان در جبهه اقتصادی حضور داشته باشند چرا که از یک دست صدا در نمی‌آید بسیج و سپاه کمک کار دستگاه‌های اجرایی هستند که اگر سازمان‌ها پای کار باشند بسیاری از مشکلات جامعه حل می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارزش مجاهدت در جبهه اقتصادی کمتر از جنگ در کوچه‌های خرمشهر نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..