تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکوردشکنی دورتموند در لیگ قهرمانان

کد خبر: ۴۳۷۵۰۰

۹۳  بازدید

دورتموند، با 21 گل زده در مرحله گروهی این فصل، تاریخ ساز شد.

وبسایت نود: دورتموندی ها در دیدار مقابل رئال مادرید، در نیمه دوم موفق به زدن دو گل شدند تا نه تنها یک تساوی شیرین را در مادرید از تیم زیدان بگیرند، بلکه با زدن این دو گل، به رکورد ۲۱ گل زده در مرحله گروهی برسند.

به این ترتیب، دورتموند، رکورددار تعداد گل های به ثمر رسیده در مرحله گروهی شد. آن ها فقط در دو بازی مقابل لژیا ورشو، ۱۴ گل زدند ( دو برد ۶-۰ و ۸-۴).

پیش از این رکورد بیشترین گل زده در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، با ۲۰ گل زده در اختیار سه تیم بود: رئال مادریدِ فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۴، بارسلونای ۲۰۱۱-۲۰۱۲ و منچستریونایتد در فصل ۱۹۹۸-۱۹۹۹.

در فهرست گلزنان دورتموند در اروپا، اوبامیانگ و رویس هریک با ۴ گل بهترین گلزنان هستند، کاگاوا دو گل زده است و این تیم یازده بازیکن تک گله دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکوردشکنی دورتموند در لیگ قهرمانان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..