تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکوردهای منحصر به فرد کاسیاس در لیگ قهرمانان

کد خبر: ۴۳۷۴۹۹

۸۳  بازدید

ایکر کاسیاس بعد از پیروزی ۵-۰ امشب پورتو مقابل لستر سیتی و صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رکورد دیگری در این تورنمنت ثبت کرد.

وبسایت نود: ایکر کاسیاس به این ترتیب برای هفدهمین بار در مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به میدان خواهد رفت و از این تعداد، ۱۶ بار به همراه رئال مادرید بوده است. تنها فصل گذشته بود که ایکر موفق به حضور در مرحله حذفی نشد، چرا که پورتو در مرحله گروهی به دست چلسی حذف شد و به لیگ اروپا رفت.

رکوردهای منحصر به فرد کاسیاس در لیگ قهرمانان

این دروازه بان ۳۵ ساله برای ۵۶ـمین بار در این رقابت ها کلین شیت کرد که به تنهایی رکورد دار است و با انجام ۱۶۵ بازی در این رقابت ها (۱۳ بازی به همراه پورتو و ۱۵۲ بازی به همراه رئال مادرید)، بیشترین تعداد بازی در لیگ قهرمانان اروپا را داشته و رکورد بیشترین تعداد پیروزی را هم (۹۷ برد) به خود اختصاص داده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکوردهای منحصر به فرد کاسیاس در لیگ قهرمانان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..