تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان حکمرانی سویا در لیگ اروپا

کد خبر: ۴۳۷۴۹۶

۱۶۸  بازدید

قصه ی قهرمانی های پیاپی سویا در لیگ اروپا پایان یافت.

وبسایت نود: تیم فوتبال سویا با تساوی در شب آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان مقابل لیون، با ۱۱ امتیاز در جایگاه دوم گروه هشتم قرار گرفت تا بعد از یوونتوس به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شود. هواداران سویا اکنون به خاطر صعود تیمشان به دور بعد لیگ قهرمانان خوشحال هستند، اما شاید برخی از آن ها هم به خاطر از دست رفتن سلطه آن ها در لیگ اروپا، ناراحت باشند.

سویا طی سه سال گذشته موفق شده بود قهرمانی در لیگ اروپا را از آن خود کند، اما آن ها نمی توانند در این فصل برای چهارمین بار این عنوان را بالای سر ببرند. سویا در سال ۲۰۱۴، بنفیکا را در فینال شکست داد، سال ۲۰۱۵، با مغلوب ساختن دنیپرو قهرمان اروپا شد و فصل گذشته نیز آن ها لیورپول مدعی را در فینال شکست دادند. جالب اینجاست که همان قهرمانی باعث شد به نوعی سویا نتواند از عنوان قهرمانیش در لیگ اروپا دفاع کند، چرا که آن ها با قهرمانی در لیگ اروپا، جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را در این فصل به دست آوردند و حالا هم در مرحله یک هشتم نهایی این جام حاضر هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان حکمرانی سویا در لیگ اروپا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..