تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Football Manager 2022 Mobile 13.0.4 – بازی مدیر فوتبال 2022 اندروید + دیتا

Football Manager 2022 v13.0.4 – بازی استراتژیکی و مدیریتی “مدیر فوتبال 2022” برای اندروید
نسخه خریداری شده بازی به قیمت 9.99 دلار تقدیم به شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

Football Manager 2022 Mobile – مدیر فوتبال 2022 که با نام اختصاری FM22 نیز شناخته می شود، نسخه مخصوص سال 2022 از سری بازی های Football Manager از کمپانی معروف SEGA در سبک بازی های مدیریتی و استراتژیکی است که در دسته بازی های ورزشی عرضه شده است. در حالی که تقریباً تمام بازی های مشابه در این سبک به شکل رایگان منتشر شده اند، سری بازی های Football Manager به شکل پولی منتشر شده اند و نکته قابل توجه این است که حتی قیمت این بازی ها نیز از حد استاندارد و مقدار قابل تصور بیشتر است. بازی Football Manager 2022 Mobile با افزایش قیمت 1 دلاری نسبت به بازی قبلی یعنی Football Manager 2021 Mobile عرضه شده است. ما پیش تر در فارسروید قسمت های قبلی این مجموعه همچون  Football Manager Mobile 2018 ، Football Manager Mobile 2017 و Football Manager Mobile 2019 و Football Manager Mobile 2020 را نیز برای دانلود شما عزیزان عرضه کرده بودیم و در این مطلب قصد داریم آخرین نسخه رسمی و خریداری شده بازی Football Manager 2022 Mobile را هم طبق روال همیشه معرفی کرده و آن را به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. اگر به بازی های مدیریتی به خصوص مدیریت فوتبال علاقه دارید و دوست دارید در نقش یک مدیر باشگاه حرفه ای برای موفقیت خود و تیمتان تلاش کنید در ادامه با فارسروید همراه باشید.

Football Manager 2022 Mobile

Football Manager 2022 Mobile تجربه ای سرگرم کننده برای علاقه مندان به بازی های استراتژیکی و مدیریتی در سبک ورزشی و فوتبالی است. شما در این بازی قرار است در نقش یک مدیر باشگاه باشید که نه تنها به مدیریت باشگاه می پردازد، بلکه باید مثل یک سرمربی ماهر یک تیم فوتبالی را هدایت کند. بازی پیچیدگی ها و بخش های مختلفی دارد و به همین خاطر باید گفت که این بازی هم مثل دیگر بازی های مجموعه مدیر فوتبال مخاطبان مخصوص به خود را دارد. بنابراین اگر به این عنوان به شکل یک بازی فوتبالی معمولی نگاه کنید هیچ جذابیتی در این بازی برای شما وجود ندارد چرا که ماهیت آن کاملاً متفاوت است. در این بازی شرایط کامل یک تیم فوتبال شبیه سازی شده و تمام تصمیمات شما می تواند در موفقیت یا شکست های این تیم در رقابت های پیش رو تأثیر مستقیم بگذارد. شما می توانید با خرید، فروش و مدیریت بازیکنان تیم خود را مدیریت کرده و در کنار افزایش بهره وری و بهبود کیفیت تیم، به کسب درآمد هم بپردازید. در Football Manager 2022 Mobile بیشتر از 60 لیگ معتبر دنیا از 25 کشور مختلف وجود دارند. تمام تیم های موجود در این بازی از روی تیم های واقعی در لیگ های معتبر دنیا ساخته شده اند. در این بازی می توانید در رقابت های مختلف فوتبالی شرکت کنید و برای قهرمان کردن تیم خود در این رقابت ها تلاش کنید. فراموش نکنید که این بازی یک عنوان ساده و پیش پا افتاده نیست و برای موفق شدن در آن باید درست مثل یک مدیر و سرمربی باتجربه ایفای نقش کنید. در ادامه می توانید به شکل رایگان آخرین نسخه خریداری شده این بازی را به شکل پچ شده از سرور فارسروید دریافت کنید. برای آشنایی بیشتر با سبک و سیاق بازی می توانید ویدئوی تریلر معرفی و یا تصاویر اسکرین شات آن را ببینید.

نکته: در این بازی نام لیگ ها و تیم ها صحیح است اما نام و ویژگی های بازیکنان به صورت تصادفی انتخاب می شود تا روند کلی بازی حالت منصفانه خود را از دست ندهد و شما از صفر شروع به مدیریت یک تیم کنید.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.sega.soccer.manager  را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

تغییرات نسخه 13.0.4 تغییراتی در دسترس نیست!

نقد و بررسی ها 1

1

5 4 3 2 1



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Football Manager 2022 Mobile 13.0.4 – بازی مدیر فوتبال 2022 اندروید + دیتا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..