تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام فراخوان ثبت‌نام در مسابقات شوق تلاوت در کرمانشاه

مسابقه شوق تلاوت

ژاله اسماعیلی، مدیر مؤسسه قرآنی بشری کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از اعلام فراخوان ثبت‌نام در مسابقه قرآنی شوق تلاوت خبر داد و اظهار کرد: مسابقات قرآنی شوق تلاوت سراسری شده به این منظور ثبت‌نام در این مسابقات در کرمانشاه اعلام و قراء نوجوان می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

وی افزود: این مسابقات ویژه قراء نوجوان و خوشخوان قرآن کریم است و پنجمین دوره این مسابقات برگزار می‌شود.

اسماعیلی تصریح کرد: این مسابقات از میان قراء شرکت‌کننده در طرح ملی تلاوت برگزار می‌شد، اما با بازبینی آئین‌نامه، امکان حضور تمام قاریان نوجوان در این مسابقه فراهم شده است.

مدیر مؤسسه قرآنی بشری کرمانشاه گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۰ آذرماه با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی به نشانی melitelavat.ir برای ثبت‌نام در این مسابقه اقدام کنند.

اسماعیلی در پایان بیان کرد: مرحله نهایی این رقابت در پایان آذرماه و مرحله نیمه‌نهایی بهمن‌ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد که نفرات برتر مرحله نیمه‌نهایی اسفندماه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام فراخوان ثبت‌نام در مسابقات شوق تلاوت در کرمانشاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..