تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت ایران از فلسطین در مجمع اتحادیه بین‌المجالس جهانی

مادرید:

هیات ایرانی شرکت کننده در مجمع پارلمانی آسیا، ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم صهیونیستی، از حقوق مردم مظلوم فلسطین دفاع کرد.

حمایت ایران از فلسطین در مجمع اتحادیه بین‌المجالس جهانیبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از مادرید، در حاشیه مجمع بین‌المجالس جهانی،‌ ایران از حقوق مردم فلسطین اعلام حمایت کرد. این گزارش می افزاید هیات ایرانی شرکت کننده در مجمع پارلمانی آسیا که در حاشیه مجمع بین‌المجالس جهانی در شهر مادرید برگزار شد، ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم صهیونیستی، از حقوق مردم مظلوم فلسطین دفاع کرد. احمد نادری نماینده مجلس شورای اسلامی ایران در نوبت سخنرانی هیات ایرانی ضمن نامبردن از موارد نقض حقوق اساسی فلسطینیان از سوی رژیم صهیونیستی تاکید کرد: "این تنها بخش کوچکی از مشکلات بشردوستانه مردم فلسطین و نوک کوه یخ وضعیت دشوار در این سرزمین تحت اشغال می‌باشد.

وی افزود: پارلمان جمهوری اسلامی ایران ضمن تقدیر از پارلمان اندونزی برای ارایه پیش نویس قطعنامه «حمایت پارلمانی جهانی از وضعیت بشردوستانه فلسطینی ها»، حمایت کامل خود را از این پیش نویس قطعنامه اعلام می‌کند. پارلمان جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که در شرایط ناتوانی دولت‌ها در امر مواجهه با این بحران انسانی ریشه دار در تاریخ معاصر، این وظیفه پارلمان‌ها است که به عنوان آینه تمام نمای وجدان مردم خود برای کمک به حل مشکلات مردم دردمند فلسطین پای به عرصه اقدام نهاده و در این زمینه از فرصتها، ظرفیت‌ها و منابع موجود در اختیار خود به بهترین شکل ممکن بهره برداری کنند". هیات پارلمانی ایرانی به ریاست علی نیکزاد نائب‌رئیس مجلس شورای اسلامی برای شرکت در صد و چهل و سومین مجمع اتحادیه بین‌المجالس جهانی به اسپانیا سفر کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت ایران از فلسطین در مجمع اتحادیه بین‌المجالس جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..