تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گامی بزرگ برای تامی&#16

تامین سرمایه امین+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، خادم‌الملّه، مدیر عامل تامین سرمایه امین با اشاره به عرضه موفق سهام نخستین شرکت سهامی عام پروژه‌محور کشور، این رویداد را گامی بزرگ و ارزشمند در تاریخ بازار سرمایه کشور در جهت تامین مالی پروژه‌ها، افزایش اشتغال و مدیریت نقدینگی عنوان کرد.

وی افزود: عرضه سهام شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در فرابورس ایران سرآغازی برای ورود شرکت‌های پروژه‌محور بزرگ و ملی به بازار سرمایه کشور و زمینه‌ساز مشارکت عموم مردم در اجرای این پروژه‌های کلان اقتصادی باشد.

خادم‌المله یادآور شد: با عرضه ۱۵ درصد از سهام شرکت پروژه تجلی، به ارزش هر سهم ۱۰۰۰ ریال و به ارزش کل ۹۳۳ میلیارد تومان در فرابورس ایران، این فرصت برای سرمایه‌گذاران وجود دارد تا با تزریق نقدینگی خود به بخش مولد اقتصاد، از سودآوری آتی پروژه‎های زنجیره فولاد کشور منتفع شوند.

وی با اشاره به آنکه در حال حاضر ۵۱ درصد سهام این شرکت متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، ۱۷ درصد متعلق به شرکت چادرملو و ۱۷ درصد متعلق به شرکت گل‌گهر است، خاطرنشان کرد: به پشتوانه اعتبار این سهامداران خوشنام، طرح‌های توسعه در دست اجرای شرکت طبق برنامه‌ریزی‌های مدون تکمیل خواهند شد. با اتمام این پذیره‌نویس عمومی و ثبت افزایش سرمایه شرکت، منابع لازم جهت تکمیل پروژه‌های توسعه شرکت آهن و فولاد سرمد ابرکوه، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی شرق فولاد خراسان و شرکت صبا امید غرب خاورمیانه جهت تولید محصولات فولادی، کنسانتره آهن و گندله در زنجیره ارزش فولاد کشور فراهم خواهد شد.

مدیرعامل تامین سرمایه امین گفت: طی فرآیند پذیرش، ثبت شرکت نزد سازمان، اخذ مجوز افزایش سرمایه و اقدامات لازم جهت عرضه سهام تجلی، شرکت تأمین سرمایه امین به عنوان مشاور پذیرش از تمامی ظرفیت خود در تدوین مقررات شرکت‌های سهامی عام پروژه‌محور، فرآیند‌های قانونی لازم و اخذ مجوزات مربوطه از سازمان بورس، فرابورس و سایر نهاد‌های ذیربط استفاده کرده است. 

وی همچنین از همکاری مجدانه سازمان بورس و شرکت فرابورس ایران در خصوص تنظیم آیین‌نامه‌ها و رویه‌های اجرایی جدید صمیمانه تشکر کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گامی بزرگ برای تامی&#16»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..