تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین پیروزی تیم ملی بسکتبال با مصطفی هاشمی

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از پنجره نخست انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳، از ساعت ۱۷ امروز (جمعه) ۵ آذر ۱۴۰۰ در سالن بسکتبال آزادی به مصاف بحرین رفت که در پایان، با نتیجه ۶۶ - ۸۲ مقابل حریف خود به پیروزی راحتی دست یافت.

ارسلان کاظمی، مهدی کامرانی، بهنام یخچالی، محمد جمشیدی و اصغر کاردوست ترکیب ابتدایی تیم ایران در این بازی بودند.

برای تیم بحرین نیز حاجی، کاواید، عیسی، عظم و حمودا با لباس های سفید رنگ خود از ابتدای بازی وارد زمین شدند.

در آغاز بازی بحرینی‌ها با پرتاب‌های سه امتیازی «ایسا» ۱۰ - ۶ از ایران پیشی گرفتند تا ۶ دقیقه مانده به پایان کوارتر نخست، مصطفی هاشمی تقاضای وقت استراحت کند. با ورود دو تیم به زمین ایران توانست با درخشش یخچالی، جمشیدی و کامرانی، ضمن جبران اختلاف، ۱۲ - ۱۶ نیز پیشی بگیرد. در اواخر این کوارتر، داورپناه جایگزین کامرانی شد. با پرتاب دو امتیازی داورپناه، ایران ۱۷ - ۲۴ کوارتر نخست را با پیروزی پشت سر گذاشت.

با شروع کوارتر دوم، حملات ایران با چرخش توپ خوبی همراه شد تا با پرتاب‌های سه امتیازی داورپناه، نتیجه ۲۲ - ۱۹ ادامه پیدا کند. در حالی که نتیجه ۲۴ - ۳۱ به سود ایران بود، «جیمز سم وینسنت» برای بحرین تقاضای وقت استراحت کرد. در اواخر این کوارتر، کامرانی و منجی جایگزین یخچالی و حسن‌زاده شدند. ۲۸ ثانیه مانده به پایان نیمه نخست، پرتاب سه امتیازی «عیسی» بحرین را به پنج امتیازی ایران رساند تا هاشمی، در امتیاز ۲۹ - ۳۵ تقاضای وقت استراحت کند. نهایتا کوارتر دوم بازی ۱۲ - ۱۲ مساوی شد تا ایران ۲۹ - ۳۶ برنده به رختکن برود.

با شروع کوارتر سوم (نیمه دوم)، شاگردان هاشمی عملکرد بهتری نسبت به نیمه نخست داشتند تا برای اولین با ۱۱ امتیاز از حریف پیش بیفتند. در حالی که نتیجه ۳۴ - ۴۵ به سود ایران بود، بحرینی‌ها تقاضای وقت استراحت کردند. بازیکنان ایران رفته رفته با درخشش بهنام یخچالی در بازی گردانی، برتری خود را به حریف دیکته کرده و ۳۷ - ۵۷ پیش افتادند تا با افزایش اختلاف به ۲۰ امتیاز، بحرینی‌ها را وادار به تقاضای وقت استراحت کنند. ایران کوارتر سوم را ۱۴ - ۲۸ پیروز شد تا در مجموع ۴۳ - ۶۴ از حریف خود پیش بیفتد.

با شروع کوارتر چهارم (پایانی) بازی، بحرینی‌ها سعی در کم کردن اختلاف داشتند و ۶ دقیقه مانده به پایان بازی، اختلاف را در حالی به ۱۴ امتیاز کاهش دادند که ایران ۵۷ - ۷۱ پیش بود. در اواخر این کوارتر متین آقاجان‌پور، میثم میرزایی و نوید رضایی‌فر جایگزین جمشیدی، منجی و یخچالی شدند. کوارتر چهارم در حالی ۲۳ - ۱۸ به سود بحرین تمام شد که ایران در مجموع ۶۶ - ۸۲ پیروز این دیدار شد.

دو تیم در دومین بازی خود از پنجره نخست انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳، روز ۸ آذر ۱۴۰۰ در منامه بار دیگر به مصاف یکدیگر می‌روند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین پیروزی تیم ملی بسکتبال با مصطفی هاشمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..