تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت اصلاح سبک زندگی و کاهش میزان مهریه ها

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت : باید سبک زندگی را درست کنیم و میزان مهریه ها و جهیزیه های سنگین را کاهش دهیم.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد شامگاه جمعه در برنامه نشاط حلال در جاده ساحلی اهواز افزود:سن ازدواج، نرخ ازدواج و جشن ازدواج باید بر اساس سبک زندگی اسلامی و اعتقادی که امام زمان (عج) داریم انجام شود. ضرورت اصلاح سبک زندگی و کاهش میزان مهریه ها

وی ادامه داد: اگر سبک زندگی اسلامی به معنای واقعی شکل بگیرد هیچ جوانی اعتراض نخواهد کرد که شغل ندارد و ازدواج نمی‌کند.

نماینده  ولی فقیه در خوزستان بیان کرد:  سن ازدواج در سال‌های اخیر تا ۱۰ سال افزایش یافته است، خانواده‌های باید به این موضوع مهم توجه خاص داشته باشند.

حجت الاسلام و السلمین موسوی فرد با اشاره به اینکه   اعتقاد به امام زمان سه ثمره   ایجاد امید در انسان، اقتدار و تربیت را به دنبال دارد، تاکید کرد:   یکی از رسالت‌ها این است که در بحث تربیت که نخستین کانون آن در خانواده است توجه ویژه داشته باشیم و با توجه به اعتقادی که به امام زمان (عج) داریم برای تربیت خانواده و جامعه تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید : جهیزیه، هدیه‌ی آغاز زندگی مشترک ۲۰ زوج در باوی+عکس

بنا بر اعلام نماینده ولی فقیه در استان از این پس هر هفته برنامه نشاط حلال با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با اقامه نماز مغرب و عشاء در یکی از محله‌های اهواز برگزار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت اصلاح سبک زندگی و کاهش میزان مهریه ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..