تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معلم شیطان صفت بازداشت شد + عکس

تجاوز معلم پلید به کودکان زیر سن قانونی در یک هتل در فلوریدا مرد 31 ساله را در دام پلیس انداخت.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش گروه ترجمه رکنا، بنا به گزارش پلیس متهم که قربانیانش را به صورت آنلاین در فضای مجازی ملاقات می کرد پس از جلب اعتمادشان آن ها را به هتل می کشاند و مورد تجاوز قرار می داد که آخرین بار زمانی که یک کودک را به هتل برد تا با او همخوابی کند توسط ماموران شناسایی و بازداشت شد.

تجاوز معلم

سخنگوی پلیس فلوریدا بیان کرد که متهم اعتراف کرده که به خوبی می دانست که کودکانی که از آن ها سوء استفاده کرده زیر سن قانونی هستند اما پشیمان نیست.

گفتنی است که این روزها آزار و اذیت کودکان در فضای مجازی به شدت شایع شده و خانواده ها باید کنترل و دقت بیشتری نسبت به فعالیت فرزندشان داشته باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معلم شیطان صفت بازداشت شد + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..