تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




13 مجروح در حادثه جاده آرادان به گرمسار

به گزارش رکنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: ۱۳ نفر در اثر تصادف زنجیره‌ای پنج خودروی سواری در محور آرادان به گرمسار مصدوم شدند. مظفر محمدخانی شامگاه جمعه اظهار داشت: حادثه تصادف زنجیره‌ای پنج خودروی سواری در ۱۲ کیلومتری محور آرادان به گرمسار در ساعت ۲۰ و پنج دقیقه به پایگاه هلال احمر آرادان گزارش شد.

وی ادامه داد: چهار نفر از سرنشینان به دلیل شدت آسیب با کمک عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی بیان کرد: انجام عملیات امداد و نجات در حدود ۲ ساعت به طول انجامید و با رهاسازی یکی از مصدومان، عملیات رسیدگی به افراد حادثه دیده و انتقال مصدومان به مراکز درمانی در ساعت ۲۲ پایان یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان تاکید کرد: رعایت فاصله طولی و رانندگی با سرعت مطمئن، مهمترین راهکار در پیشگیری از وقوع تصادف‌های رانندگی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «13 مجروح در حادثه جاده آرادان به گرمسار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..