تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزیدگان سی‌و‌نهمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در دیلم تجلیل شدند + عکس

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، آئین تجلیل از ۴۷ دانش‌آموز برگزیده سی‌و‌نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز، چهارم آذرماه، با حضور حجت‌الاسلام اسدی، رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان و امام‌جمعه دیلم و حمیدرضا احمدی وفا، قاری بین‌المللی قرآن در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی دیلم برگزار شد.

ابراهیم کامران، رئیس کار گروه قرآن و عترت اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم در این مراسم با اشاره به اینکه تشکیل کارگروه قرآنی در این شهرستان در سال ۱۴۰۰ فعالیت‌های حوزه قرآنی را نسبت به گذشته دو چندان کرده است، اظهار کرد: فعالیت‌های حوزه قرآنی در شهرستان دیلم از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار شده است.

وی معرفی استان بوشهر را به‌عنوان نخستین پایتخت قرآنی ایران در سال ۱۴۰۰ را فرصتی مناسب برای معرفی شهرستان‌ها و روستاهای قرآنی در سطح کشور دانست و تأکید کرد: ما باید از این فرصت ایجاد شده که زمان بسیار مناسبی برای معرفی چهره‌های قرآنی در سطح استان بوشهر است، بهره کافی ببریم و از ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

کامران با اشاره به اینکه شهرستان دیلم از استعدادهای قرآنی بسیار خوبی در استان بوشهر همیشه برخوردار بوده، گفت: همراهی و مشارکت نیروهای فرهنگی در کنار همدیگر می‌تواند موجب بالا بردن کیفیت برنامه‌های قرآنی در سطح شهرستان و استان را به همراه داشته باشد.

یادآور می‌شود، همچنین در حاشیه این مراسم از تارنمای سایبری و سامانه آموزشی شهرستان دیلم به نشانی Www.Kqdeylam.ir رونمایی شد.

خبرنگار: سیده‌فردوس رضوی
عکاس: نصرالله طوفانی

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزیدگان سی‌و‌نهمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در دیلم تجلیل شدند + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..