تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بوستان قرآن و عترت شهرستان دیلم افتتاح شد + عکس

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، طی آئینی بوستان قرآنی خیابان ساحلی به همت کارگروه قرآنی شهرستان دیلم، عصر پنجشنبه، چهارم آذرماه، به‌مناسبت هفته بسیج با حضور حمیدرضا احمدی وفا، قاری بین‌المللی قرآن و مسئولان محلی افتتاح شد.

ایوب ترکزاده، شهردار بندر دیلم در این آئین، گفت: ترویج فعالیت‌های قرآنی در سطح شهر مایه افتخار است و برای توسعه و گسترش فرهنگ قرآنی در منطقه نقش نهادهای فرهنگی با همدیگر می تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان دیلم از دیرباز از چهره‌های قرآنی بسیار خوبی برخوردار بوده است، اظهار کرد: برای شناسایی و معرفی چهره‌های قرآنی و فرهنگی در این زمینه باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرد.

ترکزاده با اشاره به اینکه نامگذاری بوستان قرآن و عترت با همکاری مجموعه شهرداری و شورای شهر صورت گرفته است، افزود: استفاده از ایده‌ها و ابتکارات جدید در کارگروه قرآنی و شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیلم می‌تواند زمینه پیشرفت‌های خوبی را در این زمینه ایجاد کند که ان‌شاءالله شهرداری نیز برنامه‌های خوبی را پیش رو خواهد داشت.

حجت‌الاسلام محمود اسدی، رئیس شورای فرهنگ عمومی و امام‌جمعه دیلم، در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان و آحاد مردم، اظهار کرد: مایه افتخار است که بتوانیم در جهت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان دیلم از توانمندی‌های بسیار خوبی در عرصه قرآنی برخوردار است، افزود: گام برداشتن در مسیر قرآن و محافل معنوی قطعا اجر و پاداش بزرگی است و خداوند به همه کسانی که در این عرصه گام بر می‌دارند برکت و رزق فراوانی عطا خواهد کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیلم در ادامه بیان کرد: نامگذاری استان بوشهر به‌عنوان نخستین پایتخت قرآنی ایران فرصتی مناسب برای شناسایی و معرفی چهره‌های قرآنی در سراسر استان بوشهر، شهرستان‌ها و منطقه است که باید به خوبی از این فرصت استفاده کرد.

همچنین حاضران در محفل انس با قرآن که با تلاوت حمیدرضا احمدی وفا، قاری بین‌المللی قرآن شامگاه همین روز در مسجد امیرالمؤمنین(ع) دیلم برگزار شد، حضور یافتند.

حجت‌الاسلام محمود اسدی نیز در این مراسم با تأکید بر اینکه قرائت قرآن موجب افزایش رزق و روزی است، گفت: تلاوت قرآن برکت زندگی را بیشتر می‌کند و باعث خوشبختی و هدایت انسان‌ها به سوی خدا و رستگاری می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری این مراسم برکات زیادی برای جامعه دارد، افزود: این برنامه با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و توجه به آیات الهی و تقویت باورهای دینی و ارزشی در میان نسل جوان به‌مناسبت هفته بسیج برگزار شده و می‌تواند در مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان نیز مؤثر باشد.

دبیر کار گروه قرآنی شهرستان دیلم گفت: برگزاری محافل قرآنی یکی از خواسته‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است که باید مورد توجه قرار گیرد و اگر با خلوص نیت آیات قرآن کریم را به‌عنوان کامل‌ترین نسخه موفقیت برای زندگی به‌کار بندیم به سعادت می‌رسیم.

خبرنگار: امیرحسین مؤمنی
عکاس: نصرالله طوفانی

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بوستان قرآن و عترت شهرستان دیلم افتتاح شد + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..