تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۸۶ درصد از جمعیت استان تهران دُز اول واکسن را دریافت کرده اند

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با اشاره به اینکه تاکنون ۱۸ میلیون و ۴۸۰ هزار واکسن در استان تزریق شده است گفت: ۸۶ درصد از جمعیت استان تهران دُز اول واکسن را دریافت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زالی امروز در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت واکسیناسیون کرونادر استان تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر سومین هفته متوالی است که تهران هیچ شهر قرمزی را نداشته و شهرها عمدتاً زرد هستند اظهار داشت: شهرهای ملارد و بهارستان نیز جز شهرهایی هستند که آبی می‌باشند.

زالی با بیان اینکه طی ۱۶ روز گذشته شهرهای استان که نارنجی بودند نیز زرد شده اند گفت: در استان تهران میزان بستری ۱۲ درصد و میزان مراجعه بیماران سرپایی کرونایی ۱۷ درصد کاهش داشته است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران عنوان داشت: هم اکنون شرایط تهران با ثبات است اما رعایت‌های شیوه نامه‌های بهداشتی را به طور خاص می‌طلبد.

وی با اشاره به خطر شکل گیری جهش‌های جدید کرونا اظهار داشت: در غرب و شمال غرب ایران که ارتباط تنگاتنگی با اروپا دارند باید مراقبت‌های ویژه ای اعمال شود و با توجه به تجربه آلمان و اتریش در خصوص واکسیناسیون و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید اعلام کنیم که عادی انگاری‌ها می‌تواند تجربه تلخی را برای ما داشته باشد لذا رعایت شیوه نامه با واکسیناسیون می‌تواند از شکل گیری امواج جدید در تهران جلوگیری کند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران در ادامه عنوان داشت: تا صبح امروز ۱۸ میلیون و ۴۸۰ هزار واکسن در استان تهران تزریق شده و مجموعاً ۱۰ میلیون ۲۰۰ هزار واکسن دُز اول و ۸ میلیون نفر هم دُز اول و دوم را دریافت کرده اند و مجموعاً ۸۶ درصد جمعیت هدف در استان تهران دُز اول و ۷۵ درصد هم هر دو دُز را تزریق کرده اند.

منبع:مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۸۶ درصد از جمعیت استان تهران دُز اول واکسن را دریافت کرده اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..