تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین تصویر ممکن برای پرسپولیسی ها

بهترین تصویر ممکن برای پرسپولیسی ها

سرخپوشان پایتخت نمایش درخشانی برابر صنعت نفت داشتند و به خصوص در مالکیت توپ و تسلط بر حریف، موفق ظاهر شدند.

سبک بازی پرسپولیس در دوره یحیی گل‌محمدی مبتنی بر حفظ توپ و رد و بدل کردن پاس در زمین حریف بوده اما آنها در فصل جاری نتوانستند این خواسته خود را محقق کنند. حتی در بازی با نساجی پرسپولیس ۵۰ درصد مالکیت داشت و در دیدار مقابل فولاد و آلومینیوم نیز نتوانست به نرخ ۶۰% برسد.

اما روز گذشته قرمزها با رسیدن به آمار ۷۲ درصدی، یک آمار فوق العاده را به ثبت رساندند و به متوسط ۶۰% مالکیت توپ در فصل جاری رسیدند. نکته جالب اینکه پرسپولیس پس از گل میلاد سرلک هم چندان به بازیکنان صنعت نفت اجازه خودنمایی نداد و توپ را در اختیار داشت.

پرسپولیس در دیدار مقابل صنعت نفت ۱۳ ضربه هم داشت که ۴ تا در چارچوب بودند و حالا شاید ماموریت کادرفنی، ادامه این مالکیت و افزایش نرخ بهره وری باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین تصویر ممکن برای پرسپولیسی ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..