تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیوگرافی و سوابق رئیس جدید سازمان بسیج سردار غلام‌حسین غیب‌پرور+متن حکم رهبر

غلام‌حسین غیب‌پرور,

سوابق غلام‌حسین غیب‌پرور,زندگینامه غلام‌حسین غیب‌پرور,غلام‌حسین غیب‌پرور زندگی نامه,غلام‌حسین غیب‌پرور ویکی پدیا,تصاویر غلام‌حسین غیب‌پرور,سوابق رئیس جدید بسیج,غلام‌حسین غیب‌پرور,عکسهای غلام‌حسین غیب‌پرور,زندگینامه رئیس جدید بسیج,متن حکم انتصاب سردار غیب‌پرور,بیوگرافی غلام‌حسین غیب‌پرور,غلام‌حسین غیب‌پرور کیست؟,غلام‌حسین غیب‌پرور بیوگرافی,درباره غلام‌حسین غیب‌پرور,علایق غلام‌حسین غیب‌پرور, سوابق سردار غیب‌پرور,غلام‌حسین غیب‌پرور رئیس جدید بسیج,سردار غلام‌حسین غیب‌پرور,بسیج,

غلام‌حسین غیب‌پرور | رئیس جدید سازمان بسیج | زندگینامه و سوابق

بیوگرافی و سوابق رئیس جدید سازمان بسیج سردار غلام‌حسین غیب‌پرور+متن حکم رهبر

سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج شد:حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا با صدور حکمی سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور را به سمت «رئیس سازمان بسیج و جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج» منصوب کردند.

متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور

نظر به انتصاب سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی در سمت «معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» و بنا به پیشنهاد فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تعهد و شایستگی و تجارب ارزنده، شما را به سمت «رئیس سازمان بسیج و جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج» منصوب می‌کنم.

ارتقای حضور سازمان یافته‌تر مردم(بویژه جوانان عزیز) و اعتلای بسیج در عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی(مثل علم، فرهنگ، دفاع و خدمات‌رسانی)، ایجاد و ساماندهی مجموعه‌های اندیشه ورز و رصدگر در تمام سطوح به خصوص در ستاد بسیج برای راهبردنگاری و رصد فعالیت‌ها و جلوگیری از نفوذ دشمن، ایجاد سازوکار قطعی برای تقویت هم‌افزایی اقشار و همکاری و هماهنگی با دستگاههای ذی‌ربط، مورد انتظار است.

از زحمات و تلاشهای موثر و مخلصانه‌ی سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی در دوره تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی می‌کنم. توفیقات همگان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.                                                                   

سید علی خامنه‌ای

غلام‌حسین غیب‌پرور | رئیس جدید سازمان بسیج | زندگینامه و سوابق

زندگینامه و سوابق سردار غلام‌حسین غیب‌پرور

سردار سرتیپ دکتر غلام‌حسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین است.وی در آذرماه ۱۳۹۵ با حکم سید علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، رئیس سازمان بسیج و جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج شد.وی پیش از این فرماندهی «قرارگاه امام حسین» را برعهده داشت.سردار غیب‌پرور حدود ۱۱ سال فرماندهی سپاه فجر استان فارس و قبل از آن معاونت آموزش نیروی زمینی سپاه را به عهده داشته است.

شایعه شهادت سردار غلام‌حسین غیب‌پرور 

آذرماه ۹۴ پایگاه خبری العربیه فارسی با انتشار عکس سردار غیب‌پرور که آنزمان به تازگی به فرماندهی قرارگاه امام حسین و بعنوان جایگزین سردار همدانی منصوب شده بود، از سردار حسین فدایی به عنوان شهید نام برد.در متن خبر منتشر شده به اشتباه از عکس سردار غیب پرور بجای سردار حسین فدایی استفاده شده بود.

نظر سردار غلام‌حسین غیب‌پرور درباره موسیقی و اجرای کنسرت

او سال ۹۳ که درآن زمان فرماندهی سپاه فجر فارس را برعهده داشت در انتقاد از عملكرد اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلام استان گفته بود:هيچكس با موسيقي فاخر مخالف نيست،‌ اما بعضي از كنسرت‌ها، موسيقي فاخر نيست،‌ مطرب‌گري است، عده‌اي كه در دوران گذشته تار و تنبك داشتند، حالا لباسشان و ظاهر را عوض كرده‌اند و با همان تار و تنبك آمده‌اند كه موسيقي برگزار كنند...

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبریویکی پدیا//باشگاه خبرنگاران/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیوگرافی و سوابق رئیس جدید سازمان بسیج سردار غلام‌حسین غیب‌پرور+متن حکم رهبر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..