تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرعه‌کشی پلی‌اف جام جهانی در اروپا؛ ایتالیا، پرتغال و ترکیه در گروه مرگ

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یورونیوز: مراسم قرعه‌کشی مرحله پلی‌آف مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا برگزار شد و ۱۲ تیم حاضر در این مرحله رقبای خود را شناختند.

بر اساس قرعه‌کشی که روز جمعه انجام شد، ۱۲ تیم در سه گروه ۴ تیمی قرار گرفتند که در نهایت و پس از انجام بازی‌های تک حذفی ۳ تیم برتر به جام جهانی قطر ۲۰۲۲ راه خواهند یافت.

بر اساس سیدبندی صورت گرفته از سوی یوفا، پرتغال، ایتالیا، اسکاتلند، روسیه، سوئد، ولز در سید نخست حضور دارند و در بازی نخست میزبان خواهند بود و با یکدیگر نیز مسابقه نخواهند داد. در سید دوم هم ترکیه، ، لهستان، مقدونیه شمالی، اوکراین، اتریش (سهمیه لیگ‌ ملت‌ها) و جمهوری چک (سهمیه لیگ ملت‌ها) قرار دارند.


در گروه نخست اسکاتلند با اوکراین دیدار می‌کند و ولز هم رو در روی اتریش قرار خواهد گرفت. برنده این دو دیدار با یکدیگر مسابقه خواهند داد و تیم برنده به جام جهانی صعود خواهد کرد.

در گروه دوم روسیه با لهستان مسابقه می‌دهد و سوئد نیز میزبان جمهوری چک خواهد بود. برنده این دو مسابقه با یکدیگر بازی می‌کنند و در نهایت تیم پیروز سهمیه دیگر جام جهانی را به خود اختصاص خواهد داد.

در گروه سوم هم ایتالیا با مقدونیه شمالی رقابت خواهد کرد و پرتغال باید با ترکیه مسابقه دهد. پیروز این دو مسابقه با یکدیگر دیدار می‌کنند و در نهایت تیم برنده دیگر سهمیه اروپا در جام جهانی را به خود اختصاص خواهد داد. برنده مسابقه پرتغال و ترکیه میزبان دیدار پایانی خواهد بود.

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرعه‌کشی پلی‌اف جام جهانی در اروپا؛ ایتالیا، پرتغال و ترکیه در گروه مرگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..