تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ممنوع شدن پروازهای برخی کشورهای آفریقایی به اروپا / کرونا سویه جدید

شماری از کشورهای اروپایی روز جمعه همزمان با شیوع گونه جدید کرونا در آفریقای جنوبی پرواز های برخی کشورهای آفریقایی به کشورشان را ممنوع اعلام کرده اند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری فرانسه، اتریش، جمهوری چک، آلمان، ایتالیا، هلند و انگلیس پروازهای آفریقای جنوبی به کشورهای خود را ممنوع اعلام کردند.

ممنوعیت پروازها علاوه بر آفریقای جنوبی شامل بوتسوانا، اسواتینی (سوازیلند)، لسوتو، نامیبیا، زامبیا و زیمبابوه نیز می شود.

کمیسیون اتحادیه اروپا نیز اعلام کرد که به سرعت اقدامات مشترک میان ۲۷ کشور عضو اتحادیه را برای مقابله با سویه جدید کرونا هماهنگ خواهد کرد.

ینس اسپان سرپرست وزارت بهداشت آلمان در حالی که کشورش با موج چهارم همه گیری کرونا دست پنجه نرم می کند، گفت: آخرین چیزی که اکنون با آن روبه رو هستیم یک سویه جدید کرونا است که مشکلات بیشتری را ایجاد می کند.

ساجد جاوید وزیر بهداشت انگلیس در نشست اضطراری پارلمان این کشور هشدار داد که سویه جدید کرونا با منشاء آفریقای جنوبی، یک نگرانی بین‌المللی است که می‌تواند خطر قابل توجهی برای سلامت عمومی ایجاد کند.

اعلام ممنوعیت پرواز یک روز پس از آن صورت گرفت که دانشمندان در ژوهانسبورگ اعلام کردند که سویه جدید کرونا را با حداقل ۱۰ برابر جهش یافته تر در مقایسه با دو سویه دیگر کرونا شناسایی کرده اند.

سویه جدید کرونا در آفریقای جنوبی در حالی در حال گسترش است که اروپا این روزها برای مهار شیوع کرونا دوباره اقدامات کنترلی و قرنطینه را آغاز کرده که این اقدامات جدید خود باعث ایجاد اعتراضات مردمی در تعدادی از کشورهای اروپایی شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ممنوع شدن پروازهای برخی کشورهای آفریقایی به اروپا / کرونا سویه جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..