تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکلات صبحانه خانگی + فیلم

شکلات صبحانه را می توانید به راحتی در خانه تهیه کنید. طرز تهیه شکلات صبحانه خانگی را در ادامه مشاهده کنید.

به گزارش رکنا، شکلات صبحانه، یکی از خوراکی‌های پرطرفداری است که می‌توان با گردآوری مواد اولیه مورد نیاز، آن را در منزل هم تهیه کرد.

شکلات صبحانه یکی از انواع شکلات های مایع خوشمزه و پرطرفدار است که بیشتر به عنوان صبحانه سرو می شود، برای مشاهده این آموزش با ما همراه باشید.

در فیلم زیر، طرز تهیه شکلات صبحانه را مشاهده می‌کنید.

مواد لازم شکلات صبحانه

پیمانه    لیوان دسته دار فرانسوی

پودر کاکائو    ۱ پیمانه

شکر    ۱٫۵ پیمانه

شیر    ۱ لیتر (۴ پیمانه)

کره    ۵۰ گرم

دستور تهیه شکلات صبحانه مرحله اول

ابتدا شکر را به همراه پودر کاکائو داخل یکی ظرف جادار می ریزیم و با قاشق چوبی به خوبی ترکیب می کنیم تا با هم کاملا یکدست شوند. مخلوط کردن شکر و پودر کاکائو باعث می شود که زمانی که شکلات صبحانه اماده شد داخل آن گلوله ای به وجود نیاید.

مرحله دوم

پس از اینکه شکر و پودر کاکائو کاملا یکدست شدند، شیر را اضافه می کنیم و با دیگر مواد مخلوط می کنیم. در ادامه ظرف را روی حرارت قرار می دهیم و مواد را هم می زنیم تا اطراف شیر حباب بزند (نیازی نیست شیر به نقطه جوش برسد)

مرحله سوم

حرارت زیر ظرف باید کاملا ملایم باشد تا شیر نجوشد. مواد را به صورت مداوم هم می زنیم تا شکلات غلیظ شود و به غلظت مورد نظرمان برسد. برای اینکه شکلات به غلظت کافی برسد باید حدود ۴۵ دقیقه تا یک ساعت روی حرارت بماند.

مرحله چهارم

برای اینکه شکلات ته نگیرد باید هر ۵ تا ۱۰ دقیقه یک بار آنرا هم بزنیم. ⁣زمانی که شکلات صبحانه به غلظت مورد نظرمان رسید کره را اضافه می کنیم و مواد را مخلوط می کنیم تا کره به طور کامل حل شده و با دیگر مواد مخلوط شود.

مرحله پنجم

پس از اینکه کره با مواد دیگر ترکیب شد ظرف حاوی شکلات صبحانه را از روی حرارت کنار می گذاریم و اجازه می دهیم در دمای محیط خنک شود. حالا شکلات صبحانه سرد شده را در ظرف در بسته می ریزیم و در یخچال نگهداری می کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکلات صبحانه خانگی + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..