تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رتبه بندی جالب مبارزان UFC: از «برترین تمام دوران» تا «اصلا مبارز نیست»

در این برهه از زمان، رده های بالایی پولسازهای UFC دیگر مشخص شده اند. بعید است کسی از دیدن امثال کانر مک گرگور، ژرژ سن پی‌یر و چاک لیدل در بالای جدول رده بندی تعجب کند.

اما کمی پایین تر که برویم، ممکن است از دیدن برخی عزیزکرده های UFC تعجب کنیم. از بالای بالا که بخواهیم شروع کنیم باید به اسطوره و افسانه ی حقیقی UFC، جان جونز، بپردازیم. وقتی صحبت از ورزشی همچون ام ام ای (MMA) به میان می آید، این که چطور مبارز بتواند خودش را نشان بدهد و به بقیه معرفی کند، خیلی در به دست آوردن جایگاه اهمیت دارد. اما جان جونز حرف هایش را داخل قفس می زد.

تقریباً تمامی حاضران دنیای UFC جان جونز را بزرگ ترین قهرمان تاریخ در دسته ی نیمه سنگین وزن می دانند. و حالا او نیم نگاهی به عنوان فرانسیس انگانو دارد اما در اواخر نوامبر باید در دادگاهی در لاس وگاس به خاطر اتهام خشونت خانگی حضور پیدا کند. با این حال، جان جونز به تنهایی در صدر جدول قرار گرفته است.

کمی می آییم پایین. این یکی نسبتاً قابل پیش بینی است، نه؟ افسانه هایی مثل حبیب نورمحمدوف و ژوزه آلدو، نیک دیاز و دیمیتریوس جانسون در این رده به کانر مک گرگور، آندرسون سیلوا و ژرژ سن پی‌یر می پیوندند.

UFC

امثال کامارو عثمان، آماندا نونز و اسرائیل آدسانیا، آرام اما مطمئن دارند خودشان را بالا می کشند. در نگاه خود این مبارزان، آن ها در کنار بهترین ها در بالای جدول هستند اما باید برای مبارزانی که در گذشته آمدند، دیدند و غلبه کردند قصیده سرایی کنیم. ماکس هالووی، نِیت دیاز و استیپه میوچیچ در این گروه هستند.

دانیل کورمایر در قفس راه و روش خودش را دارد و چیزی نمانده بود که یکی از برترین ها بشود. اما متاسفانه اندکی کم آورد و همراه فرانسیس انگانو، هنری سجودو، مایکل بیسپینگ و کین ولاسکوئز در رده ی «خوب» قرار می گیرد.

راندا روزی و خورخه ماسویدال گزینه های قابل تاملی هستند. هر چه باشد ماسویدال رکورد سریع ترین ناک اوت را در تاریخ UFC دارد. در پایین جدول سی ام پانک را داریم. او کسی است که بی خودی وینس مک من را آزده خاطر کرد. متاسفانه پانک دوران خوبی را در UFC سپری نکرد.

خوب، قبل از این که مطلب را به پایان ببریم باید یادآوری کنیم که این ها نظرات شخصی هستند و طبیعتاً شما هم می توانید قضاوت و رده بندی خودتان را داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

صورت غیرقابل شناسایی فرانکی ادگار پس از ضربه مهلک پای مارلون ورا + ویدیو

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

ثبت امتیاز

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رتبه بندی جالب مبارزان UFC: از «برترین تمام دوران» تا «اصلا مبارز نیست»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..