تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوای کردستان تا اواسط هفته آینده پایدار است

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، خبات قمری کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان اظهار داشت: تنها پدیده قابل برآورد طی چند روز آینده در استان، وزش باد شدید در بعدازظهر‌ها و وجود مه و غبار رقیق صبحگاهی است.

قمری افزود: طی چند روز آینده دمای هوای استان تغییرات آنچنانی ندارد، اما به طور میانگین احتمال افزایش ۲ تا چهار درجه سانتی گراد وجود دارد.

او اضافه کرد: در شبانه روز گذشته هزارکانیان با دمای منفی سه درجه سردترین و سروآباد و سلین با دمای ۱۷ درجه سانتی گراد گرمترین نقاط استان بودند.

کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان یادآور شد: دمای شهر سنندج مرکز استان نیز در سردترین حالت سه درجه و در گرمترین ساعت ۱۴ درجه سانتی گراد گزارش شد.

قمری با اشاره به عبور یک موج ضعیف بارشی طی شبانه روز گذشته از استان، گفت: این موج، بارش موثری را در استان ایجاد نکرد و ایستگاه‌های هواشناسی بارشی را ثبت نکردند.

منیع:ایرنا

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوای کردستان تا اواسط هفته آینده پایدار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..