تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد عضو خبرگان رهبری از «رباگرفتن همه بانک‌های کشور»

آیت‌الله سیدعبدالهادی حسینی‌شاهرودی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور سیداحسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی برگزار شد اظهار کرد: گرچه وزیر اقتصاد اهل استان گلستان است اما ایشان امروز متعلق به کل ایران است و استاندار گلستان نیز متعلق به کل استان گلستان است.

وی ادامه داد: زمانی که آقای بهمنی رئیس کل بانک مرکزی بود و آقای پورمحمدی نیز معاون ایشان بود شورای فقهی بانک مرکزی تشکیل شد اما این شورا بعد از مدتی فعالیتش متوقف شد و امروز نیز این شورا تشکیل جلسه ندارد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امیدوارم این شورا دوباره فعالیتش آغاز شود و بتواند به موضوعات کشور کمک کند.

شاهرودی با اشاره به اینکه این بانک‌ها همه ربوی هستند، گفت: کشور ما کشور اسلامی است و باید این شورای فقهی احیا شود تا از این طریق بتوان اقدامات بهتری را انجام داد.

23231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد عضو خبرگان رهبری از «رباگرفتن همه بانک‌های کشور»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..